Adriana Bahmuţeanu are un nou iubit?

Adriana Bahmuţeanu are un nou iubit. După o relaţie de zece ani cu afaceristul Silviu Prigoană, patru căsătorii cu el şi tot atâtea divorţuri, vedeta şi-a găsit liniştea sufletească în braţele altui bărbat, pe care vi l-am prezentat în urmă cu o săptămână. Bahmu a recunoscut că şi-a refăcut viaţa amoroasă şi că de o lună şi jumătate are un iubit.

Cel de-a patrulea divorţ dintre Adriana Bahmuţeanu (38 de ani) şi Silviu Prigoană (50 de ani) a pus capăt iubirii lor tumultuoase.
Dovada că între cei doi nu mai există şanse de împăcare este şi proaspăta relaţie pe care vedeta de la Antena 2 o are, din luna ianuarie, cu un tânăr afacerist.
În exclusivitate pentru Click!, Adriana a povestit cum l-a cunoscut pe bărbatul care a ajutat-o să treacă peste perioada grea care a urmat după despărţirea de Silviu Prigoană. „Da, am un iubit, pe care-l cheamă Mihai. Relaţia noastră este la început de drum. Mihai are nişte mici afaceri şi ne-am cunoscut printr-o prietenă comună. De Revelion, l-a invitat şi pe el la restaurantul «Hanul Drumeţului», unde am petrecut împreună cu mai mulţi prieteni. Aşa ne-am cunoscut", ne-a spus Adriana.
La petrecerea din noaptea dintre ani, cei doi s-au purtat ca simpli amici. La scurt timp după ce s-au cunoscut, şi-au dat seama însă că se simt atraşi unul de celălalt. „Atunci nu am avut nici o treabă cu el sau el cu mine, nici nu mă gândeam că între noi ar putea fi ceva, dar ulterior s-a înfiripat o frumoasă relaţie. Mi-a plăcut la el faptul că este liniştit şi foarte tandru", ne-a povestit Adriana despre iubitul ei, care este aproape de-o vârstă cu ea.
Pentru că se înţeleg foarte bine, deşi formează un cuplu de puţin timp, Adriana şi Mihai s-au mutat deja împreună în casa în care vedeta stă cu chirie de astă toamnă, după ce s-a separat de Silviu Prigoană. Surse din preajma celor doi spun că tânărul afacerist este foarte atent cu Adriana, pe care o alintă cu apelativul „dragostea mea".
„Ceea ce pot să spun este că sunt foarte fericită. Nu am trăit în viaţa mea ceva atât de frumos", ne-a mai dezvăluit Adriana Bahmuţeanu, care acum se simte împlinită pe plan sentimental.

Author:

Facebook Comment