Cele mai frumoase urari de 1 Martie

1 Martie, sarbatoare romaneasca get-beget, numita si Ziua Martisorului, este prilej de a oferi persoanelor dragi, femeilor din viata voastra, martisoare, flori sau mici cadouri care sa fie insotite de simbolicul snur alb-rosu.
Ca si simbolistica, ziua de martisor, 1 Martie, reprezinta venirea primaverii si cu aceasta ocazie, cei care sunt departe de persoanele dragi lor si care nu pot sa trimita un martisor mamei, surorii, iubitei, sotiei si care vor sa ureze toate cele bune cu acesta ocazie, am facut o selectie mai jos cu cele mai frumoase urari pentru 1 martie, toate urari de primavara frumoasa. Sper sa gasiti ceva sa va inspire si sa aveti o primavara frumoasa si voi si cei dragi voua!
Molipseste-i pe cei din jur cu veselia si bucuria primaverii, trimitandu-le mesaje si sms-uri de 1 martie cu urari de martisor. De 1 martie buna dispozitie se face resimtita, sarbatorim cu bucurie un nou inceput si primim cu bratele deschise primavara.
- 1 Martie da startul la primavara si la iubire. Iti doresc sa te indragostesti pasind prin raze, culegand ghiocei si impartind zambete!
- Primeste acest sms scurt de la mine cu ocazia martisorului: Te iubesc si La multi ani de martisor!
- Cu aceasta urare aduc primavara in sufletul tau: deschide-ti inima, fa loc clipelor frumoase!
- Fie ca 1 martie sa iti aduca atat de multe flori incat sa te pierzi printre ele si tot atatea declaratii de dragoste! Tu esti singura mea floare de pe pamant!
- Fie ca acest martisor sa ne aduca linistea si fericirea de care avem nevoie toti, si ca iubirea sa ne imbratiseze sufletul.
- Fiecare dintre noi asteptam sa se intample ceva frumos in viata noastra, fiecare dintre noi asteptam primavara. Eu nu mai trebuie sa mai astept nimic. Te am pe tine!
- Iti doresc un 1 Martie fericit si o primavara care sa iti bucure intregul an!
- Iti trimit prin acest martisor virtual intreaga primavara cu toate culorile ei vii si datatoare de viata. O primavara minunata!
- O primavara frumoasa in rosu si alb si dragostea mea sincera pentru tine!
- Toate florile din lume pentru primavara din viata mea! Te iubesc iubita mea si acum de martisor si in fiecare zi de acum incolo!
- O primavara superba pentru o persoana mai speciala decat toate anotimpurile!
- Un buchet de sentimente frumoase si o multime de imbratisari… special pentru tine! La multi ani de 1 martie!
- Un buchet de ghiocei si primavara superba pentru o persoana mai speciala decat toate anotimpurile!
- 1 martie calator ti-a adus un martisor… si pe firul lui subtire scrie: La multi ani si fericire!
- O primavara cu multe bucurii, zambete si voie buna!
- Iti doresc un 1 martie fericit si o primavara care sa iti infloreasca tot anul.
- Un gand frumos de 1 martie pleaca catre tine in chip de martisor. La multe primaveri frumoase!
- O urare din suflet: Sa ai o primavara minunata!
- Iti doresc o primavara la fel de frumoasa ca tine! La multi ani de martisor!
- Un fir rosu, unul alb, anotimpurile se despart, primavara iarasi vine, mie tot imi e dor de tine!
- Tu esti primavara mea! La multi ani de 1 martie!
- Un ghiocel simbolic din inima mea, sa te bucure de 1 martie! La multi ani!
- Un sms pe post de martisor pentru tine, cea care imi dai culoare si prospetime vietii.
- Un mesaj cu un gand cald in prima zi de primavara! Sa ai o primavara minunata!
- Invaluie-te in primavara si lasa parfumul florilor sa te duca in cel mai minunat loc.. langa mine, sa-ti arat cat insemni pentru mine!
- Primavara incepe cu tine! Sa ai o primavara superba!
- O floare sa te mangaie pe ploape, iuburea sa-ti aduca aproape… nu uita sa zambesti si iubirea mea sa o primesti! 1 Martie fericit!
- 1 martie sa aduca primavara in sufletul tau, sa faca loc numai clipelor frumoase.
- Un 1 martie frumos, o primavara si mai frumoasa care sa-ti implineasca toate dorintele.
- Fie ca ziua de 1 martie sa-ti aduca toata lumea la picioare, zambetul pe buze si toata fericirea de pe pamant.
- Primavara ne inveseleste sufletele. Sper ca acest mesaj al meu sa-ti umple si mai mult sufletul de bucurie. Iti doresc ca acest 1 Martie sa-ti aduca tot binele din lume!

Author:

Facebook Comment