Dependenta de Cola un lucru rau

Cu câţiva ani în urmă eram o mare băutoare de Coca-Cola. Beam la 1-2 zile câte un pet la 2 litri de ajunsesem să nu mai dorm noaptea şi mergeam dimineaţa la serviciu cu ochii umflaţi de somn. Pur şi simpul eram dependentă de Coca-Cola. Binenţeles că, pe lângă această băutură răcăritoare ce conţine cafeină, consumam şi cafea. La început a fost bine pentru energia pe care mi-o dădea, dar mai târziu au început durerile de cap, oboseală, nu mai vorbesc de proporţiile pe care începusem să le iau din cauza cantităţii de zahăr ce se găseşte în Coca-Cola.
După ce am citit pe net şi am aflat ce efecte are asupra organismului (îngraşă din cauza aportului caloric mare, dăunează stomacului, are un efect demineralizant asupra dinţilor din cauza PH-ului acid, etc.), m-am hotărât să renunţ la această băutură reducând treptat consumul şi reuşind într-un final să nu mai pun gura pe această „otravă”.
Tot de pe internet am aflat că reţeta de Coca-Cola conţine un ingredient misterios, cunoscut sub numele de „Aroma 7X”, care este ţinut secret, formula lui fiind păstrată într-un seif. Ingredientul misterios o fi ţinut secret pentru a nu fi folosit de alte companii sau o conţine oare substanţe interzise? Zvonurile spun că doar doi oameni ştiu proporţia în care trebuie utilizat acest ingredient.
Voi consumaţi Coca-Cola? Aţi avut probleme din cauza consumului acestei băuturi? Ce credeţi , creează dependenţă?

Author:

Facebook Comment