Gigi Becali a fost condamnat ce lege

Gigi Becali a fost condamnat, astăzi, definitiv, de completul de cinci judecători al instanţei supreme la trei ani de închisoare cu suspendare pentru sechestrarea celor care i-au furat limuzina, transmite Mediafax.
UPDATE 15.50. George Becali a demisionat din PNL şi va activa ca parlamentar independent, a anunţat, astăzi, preşedintele PNL, Crin Antonescu, informează Mediafax. Antonescu a spus că demisia este un act unilateral.
Pedepse similare au fost dispuse şi în cazul gărzilor sale de corp. Astfel, Cătălin Smărăndescu a primit şi el o sentinţă de trei ani de închisoare.
Gigi Becali s-a arătat suprins de decizia ICCJ. "Fac exact ce v-am spus. Aici, în Dubai, lângă biserica creştină sunt nişte case frumoase. Eu nu mai am ce căuta niciodată în ţara aia. Eu încă nu cred. Nu mă mai consult cu nici un avocat, eu ştiu ce am de făcut. Mi-e ruşine să vin în ţară. Nu vreau să-i fac rău lui Crin Antonescu. O să demisionez din PNL", a declarat Gigi Becali la România TV.
Pe 28 ianuarie, procurorul de şedinţă a cerut condamnarea la 11 ani şi şase luni de închisoare cu executare a omului de afaceri Gigi Becali în acest dosar.

Author:

Facebook Comment