Juratul de la MasterChef Florin Dumitrescue a devenit tată

Juratul de la MasterChef Florin Dumitrescu şi iubita lui, Cristina, se pregătesc să devină părinţii unei fetiţe care se va naşte în această vară.

Chef Florin Dumitrescu se pregăteşte să devină tată. Iubita lui, Cristina, este însărcinată şi va naşte o fetiţă în vara lui 2013. Florin Dumitrescu şi Cristina şi-au dorit un copil, iar visul lor se împlineşte acum. Chiar dacă nu cunosc toate detaliile creşterii unui bebe, sunt de părere că se poate învăţa totul pe parcurs, căci nimeni nu s-a născut învăţat. " Ne doream, dar nu ne gândeam să se întâmple atât de repede. Aveam multe planuri pentru anul acesta, iar sarcina Cristinei e un bonus neaşteptat care ne bucură şi mai mult. Cred că lucrurile care se întâmplă natural, fără să le forţezi sunt cele veritabile. Cineva acolo sus a hotărât că suntem pregătiţi să devenim părinţi şi cred că avea dreptate ", spune Florin. "Dacă stai să gândeşti prea mult, ai senzaţia că niciodată nu eşti pregătit, că niciodată nu e momentul. Cred că un copil e un miracol în viaţa unui cuplu stabil şi nu face altceva decât să consolideze ideea de familie", spune şi Cristina. Sunteţi pregătiţi să deveniţi părinţi? Florin: E cineva pregătit să devină părinte? Nu cred că se naşte cineva învăţat. Cred că înveţi totul pe drum, de la cum să îi schimbi scutecul, până la cum educi un copil. Sufleteşte, suntem pregătiţi şi abia aşteptam momentul! Cristina: Pentru o femeie, experienţa sarcinii cu tot ce vine ea, frumos sau mai puţin plăcut, e o perioadă fascinantă. Nu m-am simţit niciodată atât de calmă, dar emoţionată în acelaşi timp, atât de rău fizic, dar extrem de fericită, iar în momentele în care vezi prima imagine ecograf şi simţi primele mişcări, ai senzaţia că iei parte la ceva atât de splendid, încât nu poţi să descrii în cuvinte. Ce sfaturi ai primit şi de la cine pentru când se va naşte cea mică? Cristina: Am primit multe sfaturi, de la toate prietenele mămici, de la sora mea, de la colegele lui Florin din echipa de producţie MasterChef. Sunt sfaturi preţioase de care am să ţin cont. Până la urmă, cred că toate au trecut prin panica primului plâns sau a primei zile cu colici sau febrî. Vreau să fiu pregătită. Forin, tu eşti pregătit să devii tată? Cum ţi-a dat Cristina vestea cea mare? Florin: Da, normal. Îmi doresc un copil de foarte mult timp. Mi-a dat vestea şocată, practic a fost un miracol şi nu ştia cum să reacţioneze. Am liniştit-o, i-am spus să se calmeze pentru că totul va fi bine. Era emoţionată, fericită şi panicată în acelaşi timp. Eu eram calm şi fericit!

Author:

Facebook Comment