Michael wrestler venit in romania pentru Diana


Diana, a fost cerută în căsătorie de Michael, sau "Zeul Nordic", așa cum îl știu finlandezii, în văzul a mii de oameni.
Măruță va învața wrestling chiar în platoul de la Pro Tv. Mâine, 20 februarie, la ”Happy Hour”, Diana si Michael-Zeul Nordic, un ”pionier” al wrestling-ului in Finlanda, vin să arate de ce povestea lor de dragoste e chiar mai originala decât iubirile din showbiz-ul românesc.

Michael vine pentru prima dată în Romania, înainte de a se căsători cu Diana, iar logodnica lui i-a promis surprize care vor face șederea lui aici de neuitat. În plus, Michael promite ca el la randul lui va face vizită pe Happylica de neuitat, pentru ca îl va transforma pe Măruță în wrestler - asta după ce, evident, îl va ridica până în tavan cu o singură mână și îl va antrena în stilul dur al wrestlerilor.
Celebrul wrestler Michael Majalahti a fost la un pas de a-l snopi în bătaie pe taximetristul Mircea, cel care a scos din sărite și alte vedete, la emisiunea Happy Hour.
 
Totul a început în momentul în care sportivul, împreună cu iubita lui Diana, au luat un taxi pe un traseu foarte scurt. Nea Mircea, cel care s-a înhămat la această cursă, i-a ocolit pe cei doi prin toată Capitala, timp de 50 de minte.
Răbdarea wrestelrului a atins repede apogeul, iar la un moment dat el i-a spus taximetristului să oprească, amenințându-l cu bătaia. Zis și făcut! Doar că, după ce mașina a tras pe dreapta, Michael și-a vărsat nervii pe mașină.
Speriat că totul ar putea degenera, nea Mircea a dat înapoi și a aflat, cu stupoare, că farsa era, de fapt, pregătită pentru el.
"Chiar nu m-am asteptat. Chiar m-a luat putin inima in masina, am inceput să am palpitații. M-am speriat. Așa cum si eu le-am făcut farse altora, printre care a fost si Andra, așa am primit si eu. M-am gândit că mi-a venit sfârșitul", a spus el, tremurând și încă speriat de cele întâmplate.


Author:

Facebook Comment