Statusuri de dragobete 2013

De Valentine’s Day, lasă-ţi inima să zburde pe cărările iubirii… învaţă să fii fericit, iubeşte ca să fii iubit!
Norocos este bărbatul care ajunge să fie prima iubire a unei femei dar mai norocoasă este femeia care ajunge să fie ultima iubire a bărbatului.
Sărutul e o minunată invenţie a naturii care ne opreşte atunci când cuvintele sunt de prisos. Happy Valentine’s Day!
Este sigur dragoste atunci când ea adoarme în braţele tale şi se trezeşte în visele tale!
Fiecare din noi este un înger cu o singură aripă şi nu putem zbura decât îmbrăţisându-ne!
Iubirea nu este o competiţie de câştigat sau de pierdut, ci un sentiment care te face să îţi pese de cineva mai mult decât de propria persoană.
Eşti cel mai dulce vis al meu. Te iubesc pâna la cer şi înapoi de un infinit de ori.
Valentine’s Day a strâns în ea un întreg anotimp de dragoste. E vremea să gustăm împreună din fructele coapte şi roşii.
Ceea ce-ţi scriu acum nu sunt cuvinte, sunt bucăţi de suflet şi minte, căci dragostea nu se scrie, se simte. Te iubesc!
Gândeşte-te la cel mai dulce lucru, înmulteşte-l cu infinit, adună o eternitate şi vei ştii cât îmi lipseşti.
De Ziua îndragostiţilor vreau să-ţi spun că dragostea adevarată nu are final fericit… pentru că pur şi simplu nu are final!
Unii oameni indiferent cât de bătrâni sunt niciodată nu îşi pierd frumuseţea. Au mutat-o din feţele în inimile lor.
Să învăt să te iubesc mi-ar putea lua o viaţă întreagă, dar numai uitându-mă în ochii tăi ştiu că merită sacrificiul!
Dacă aş amaneta un gram din dragostea mea pentru tine, ţi-aş cumpăra lumea întreagă şi încă ceva…
Depărtarea nu e decât o formă de a te iubi la fel de intens, de a fi cu tine peste toate drumurile şi peste toate devenirile. Şi toate apele şi munţii dintre noi sunt numai felul meu de a-ţi spune te iubesc în fiecare zi.

Author:

Facebook Comment