Te ajung blestemele Gigi

Curtea de Apel Bucureşti a respins cerea deputatului Gigi Becali de a fi diminuată suma pe care acesta trebuie să o plătească statului român, aproximativ 3,5 milioane de euro, reprezentând TVA-ul pentru tranzacţii cu terenuri făcute în perioada 2004-2008.
Gigi Becali a declarat că va face recurs, pentru că suma stabilită de Fisc ar fi prea mare: "Eu mă lupt pentru un principiu. Ei spun că TVA-ul se aplică la suma din contract, dar o decizie a Curţii Europene spune că suma este cu TVA inclus. Dacă judecătorul spune că trebuie să plătesc, o să plătesc. Eu oricum mai am de recuperat de la stat 2,5 milioane de euro, deci ar mai trebui să dau doar un milion", a declarat Becali.

"Mi-au pus sechestru pe un hectar de pământ. E nimic, eu am 250 de hectare. Mi-au blocat şi câteva conturi, chiar şi unul de la Bruxelles, dar n-au ce lua de acolo", a adăugat patronul Stelei.

Author:

Facebook Comment