Adrian Tutu si blond si fara voce nu?

Adrian Tutu, castigatorul primului sezon de "Romanii au talent", si-a schimbat look-ul, odata cu venirea primaverii.Tanarul a decis ca e vremea pentru un nou look si si-a vopsit parul blond.

De curand, Adrian Tutu a lansat si videoclipul celei mai noi piese, "Vine Vine Primavara”, o colaborare cu Boier Bibescu si Coco, care zic eu ca este praf piesa prea naspa dar si Adrian Tutu e nasol nu canta deloc frumos.
“Daca vara trecuta nu am dormit iar toata iarna am fost pe val , noi aducem primavara in prim plan. Am lucrat mult la aceasta piesa, astfel incat sa iasa exact cum ne-am dorit, o piesa catchy , putin diferita de ce am facut eu pana acum si de stilul cu care m-am consacrat la “Romanii au talent” “ , a declarat Adrian Tutu.
Adrian Tutu s-a facut si el blond ca de cantat nu prea canta cine stie ce asa a zis si Pacha Man doar ca ia intristat pe juratii de la Romanii au talent cu situatia lui ca este orfan, nu merita sa castige el.

Author:

Facebook Comment