Gigi Becali replici hazlii

Cu toti mai scapam cate o perla din cand in cand, insa cand esti om celebru si mai dai si repliciile in direct sau in presa, nu pica prea bine.
Gigi Becali e un personaj tare amuzant, a fost un cioban care a avut noroc si a ajuns bogat.
Am gasit azi niste perle pe care acesta le scoate pe gura la emisiuni sau dupa meciuri

-Dumnezeu e cel mai tare serviciu de informatii din lume – stie tot, chiar si-un fir de par” si tot Gigi: “M-am certat cu Mitica Dragomir, dar fara jigniri. El m-a facut oligofren, eu l-am facut zdreanta, dar nu ne-am insultat.
-Daca ma respecti o data, te respect si eu tot o data. Daca nu ma respecti o data, eu nu te respect de cinci ori.
-Stiti cat de mult scuip eu televizorul la mine acasa? Cum vad un nenorocit care vorbeste de binele public, cum ii trag un scuipat.
- Eu am ajuns aici pe labele mele de urs si pe sabia mea.
-Dupa meciu romania ungaria 2013, Daca juca Steaua mea cu Ungaria bai 5-0 le dadea ;))
-Terry s-a “terizat” pe acolo, Mata s-a “matizat”, Hazard s-a “hazardat”…deci nimic. Regina Europei e Steluta.
- Atunci cand sunt suparat, ma retrag intre oile mele si ma linistesc.

Author:

Facebook Comment