Nu are cine să ne bată în Europa League a spus Becali

STEAUA-CHELSEA 1-0. Gigi Becali a avut o reacţie demenţială la finalul meciului STEAUA-CHELSEA 1-0.

"Am controlat jocul în totalitate. N-au avut nicio ocazie clară de a marca. Eu v-am spus atunci, înainte de Ajax: trebuie să-i scoatem pe cei de la Ajax ca să o scoatem pe Chelsea! Nu banii contează până la urmă. Când vrea Hristos, poţi să ai toate miliardele din lume. N-am fost aşa emoţionat, pentru că nu mi-a dat meciul emoţii. Doar un ghinion putea face să pierdem", a spus Gigi becali la Sport.ro.

"Acolo vom marca gol cu siguranţă, deci suntem calificaţi! Chelsea nu e o echipă care să ne poată marca nouă trei goluri. Am spus înainte că nu au viteză. Terry nu mai ştia unde îi e căciula. Era distrus! Pe Lampard nici nu l-am văzut! N-a atins mingea. Mata, pata... Hazard, Hazard s-a hazardat... Tocană, tocană, tocană! Aşa îi facem! Nu are cine să ne bată în Europa League! Poate în Champions League, un Real Madrid sau Barcelona, dar în rest... Păi, Chelsea e lentă, v-am spus! Hai, mulţumin împăratului Hristos!", a mai spus Gigi Becali.

STEAUA-CHELSEA 1-0. Laurenţiu Reghecampf a declarat că STEAUA a meritat victoria în meciul cu CHELSEA, dar a precizat că roş-albaştrii trebuie să marcheze şi în retur pentru a spera la calificare. STEAUA s-a impus cu 1-0 în faţa lui CHELSEA, în prima manşă din oprimile de finală ale EUROPA LEAGUE.

Author:

Facebook Comment