Nu ştiu un mare fan Steaua (video)

Devenit cunoscut în România după ce a acordat un interviu pe stradă în care îi spunea of-ul său unei reporteriţe: "Vreau să-mi fac o prietenă şi nu găsesc", tânărul originar din Piatra Neamţ revine în forţă. După ce a fost parodiat de către Mihai Bendeacla emisiunea "În puii mei", celebrul "Nu ştiu" a fost prezent duminică seară la partida pe care Steaua a jucat-o la Piatra-Neamţ, oraşul natal al tânărului. Tânărul pe nume Ciprian a povestit că ţine de mult timp cu Steaua şi că îşi doreşte să îl cunoască pe Gigi Becali. "Sunt şi eu cu Steaua şi vreau să câştige şi Steaua şi toate echipele. Sper să câştige şi în retur şi să fie fericiţi", i-a spus Ciprian reporteriţei care i-a luat interviu. Întrebat care este jucătorul său favorit, moldoveanul a spus: "Eu ţin cu Becali că nu l-am văzut niciodată. Să fie sănătos şi să aibă grijă de el", spre amuzamentul celor prezenţi. La final, tânărul poreclit "Nu ştiu" a adăugat: "Eu le ţin pumnii să câştige toate campionatele şi din Europa şi din America". Steaua a învins, duminică, în deplasare, cu scorul de 4-3, Ceahlăul Piatra Neamţ, într-un meci din etapa a XXII-a a Ligii I, în care în minutul 12 scorul era deja 3-1 pentru gruparea bucureşteană. Golurile gazdelor au fost marcate de Gheorghiu în minutul 8, Golubovici din penalty în minutul 35 şi Constantinescu în ultimul minut de joc. Pentru Steaua au înscris căpitanul Bourceanu în minutul 3, Adi Rocha în minutul 10, Pintilii în minutul 12 şi Tatu în minutul 60.

Author:

Facebook Comment