Urari de ziua mamei 8 martie

I-am cerut lui Dumnezeu o floare şi mi-a dat o grădina; i-am cerut un copac şi mi-a dat o pădure; i-am cerut un râu şi mi-a dat un ocean; i-am cerut un înger şi mi te-a dat pe tine!
Ziua de 8 Martie îmi oferă prilejul potrivit pentru a-ţi spune cât de mult însemni pentru mine. Vreau să-ţi mulţumesc pentru tot ceea ce am învătat de la tine: cum să dăruiesc necondiţionat, cum să am încrede în mine. Tu ai fost cea care m-a iubit fără a cere nimic în schimb, tu eşti cea care mi-a oferit sprijin şi încurajări când aveam nevoie, tu ai fost mereu alaturi de mine când viaţa părea împotriva mea. Te iubesc, mămica mea!
Fii atent dacă faci femeia să plângă, pentru că Dumnezeu îi numără lacrimile. Femeia a fost facută din coastă, nu din picior, ca să fie călcată, nu din cap ca să fie superioară. Ci dintr-o parte, ca să fie egală. Sub mână ca să fie protejată şi lânga inimă ca să fie iubită!
Sunt cel mai fericit bărbat, am trecut împreună prin bune şi rele, nu trebuie să-ţi dau mesaje pompoase de 8 Martie pentru că toata lumea ştie cp tu eşti minunea vieţii mele!
Prima dată când am deschis ochii, te-am văzut pe tine mamă. Acum că m-ai crescut, sunt fericită că mi-ai dat viaţă şi vreau să-ţi mulţumesc! Te iubesc şi îţi urez un sincer La Mulţi Ani, Mamă!
Mami, te iubesc, pentru mine eşti unică, eşti primăvara mea însorită!
Pentru ziua ta, mămico,
Îţi trimit un ghiocel
Cât de mic îl vezi, cuprinde
Toată primăvara-n el.
Fiecare apus de soare să-ti aducă o dorinţă, iar fiecare răsărit să ţi-o împlinească.
Braţele tale au fost deschise întotdeauna, când am avut nevoie de o îmbrăţişare. Inima ta a înţeles atunci când am avut nevoie de un prieten. Ochii tăi au fost blânzi când am avut nevoie de o lecţie. Puterea ta şi dragostea ta m-au înconjurat şi mi-au dat aripi să zbor!
Precum sunt florile gingaşe, soarele luminos, apele limpezi şi izvoarele cristaline, aşa să fii tu, mămică dragă, bună, înţeleaptă şi frumoasă! La Mulţi Ani!
De 8 Martie, îţi doresc să primesti atâtea flori încât să-ţi faci grădină. Atâtea felicitari încât să ai vorbe bune pentru tot anul. Atâta dragoste încât chiar dacă ai da înapoi la fiecare, tot ţi-ar mai ramane…
Mamă – lacrimă târzie, veşnică icoană, înger de-nălţare, candelă aprinsă! Candelă a vieţii, care nu se stinge, care luminează si pe veci veghează!
Nu există nicio catifea mai fină decât atingerea ta, niciun trandafir mai frumos decât zâmbetul tău, nicio zi mai senină decât zâmbetul tău. La mulţi ani de 8 martie!

Author:

Facebook Comment