Zmărăndescu despre Becali

Luptătorul Cătălin Zmărăndescu îl desființează pe Gigi Becali.
Plecat la Londra, după ce și-a pierdut familia, casa și locul de muncă, fostul angajat al lui Gigi Becali spune că nu ar mai lucra niciodată pentru finanțatorul stelist.

"Nu aș mai lucra niciodată pentru Becali, sau oameni ca Becali. Mi-a plăcut Gigi Becali în primii 3-4 ani când l-am cunoscut, apoi s-a schimbat. Oamenii se schimbă din multe motive. Prea multă publicitate, prea mulți bani... .  Becali este un subiect închis, va veni vremea când Dumezeu le va da tuturor, după faptă și răsplată. Trecutul meu, în afară de copii, nu mai există. Pot să spun că va veni timpul când fiecare va primi ceea ce merită. Va veni și timpul meu", a spus Cătălin Zmărăndescu, luni, pentru emisiunea "Happy Hour", precizând că el a oferit totul și nu a primit nimic în schimb. Ba mai mult, a rămas falit și fără familie.

"Am avut o perioadă foarte nasoală, am  fost aproape să cedez. Ca și cum m-aș fi urcat pe un bloc și as fi vrut să fac un pas în gol. Sincer, de copii m-am agățat. M-am gândit că dacă eu nu sunt, ei ce mai fac, cine îi mai ajută?", a adăugat Zmărăndescu.

Luptătorul spune, însă, că a rămas în relații tensionate cu fosta soția și nu poate fi alături de copiii săi atât de mult cât și-ar dori.

"Am greșit față de ei, pentru că, atunci când am pierdut totul, am girat cu casa pentru un împrumut. Acum vreau să strâng bani și să le iau o casă", a spus Zmărăndescu.

Author:

Facebook Comment