Becali nu va mai fi gasit daca este condamnat?

Gigi Becali a reuşit să-i şocheze pe judecătorii de la Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie.
Prezent în sala de la Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie, unde se judecă recursul procurorilor DNA în "cazul valiza",  finanţatorul Stelei a avut o replică halucinantă pentru judecători: "Dacă mă condamnaţi, n-o să mă mai găsiţi!".
Chiar dacă susţine sus şi tare că nu poate fi condamnat în "dosarul Valiza", Gigi Becali are şi un plan de rezervă pentru cazul în care lucrurile nu merg aşa cum şi-ar dori. Mai mult, i-a anunţat şi pe judecători că va pleca din ţară dacă va fi condamnat.
Înainte de a intra în sala de judecată, deputatul mărturisea că speră să recupereze suma de 1.700.000 de euro, care i-a fost confiscată. Mai mult, Becali spunea că nu are nevoie de apărare de vreme ce adevărul este de partea sa.
"Sfântul Vasile cel Mare a spus că adevărul nu are nevoie de apărare, de avocaţi. Spun adevărul şi cu asta, basta! Eu am candidat la preşedinţia României şi am învăţat Constituţia. Aici scrie la articolul 11: "Tratatele ratificate de Parlament fac parte din drept intern". Procurorii susţin că ei vor să aplice legea din 2006, cea comunistă. N-am nici o emoţie. Judecătorii de la Înalta Curte nu pot ignora legea. Nu e vorba de achitare aici, e vorba de banii pe care mi i-au luat", a declarat Gigi Becali.

Author:

Facebook Comment