Dumitru Dragomir probleme mari din cauza Craiovei

Dumitru Dragomir a dezvăluit că se confruntă cu probleme mari din cauza dezafilierii Universităţii Craiovei. Potrivit acestuia, în urma procesului intentat de Adrian Mititelu şi a deciziei instanţei de a-i pune sechestru pe avere, preşedintele LPF s-a văzut în imposibilitatea de a-şi continua afacerile.
"Fraţilor, sunt terminat cu sechestrul acesta. 
Am o pagubă de jumătate de milion de euro pentru că n-am putut să vând o casă. Cine-mi dă mie aceşti bani? Mă, fraţilor, am eu vreo vină? Am eu vreo vină cu Craiova asta? Eu am fost escrocat, mă fraţilor! Cine-mi dă mie înapoi onoarea? M-au călcat în picioare, cine răspunde pentru asta? Magistraţii trebuie să răspundă!", a spus Dumitru Dragomir la Digi Sport.
Dragomir a mai spus că Mititelu a dorit dezafiliera Craiovei şi cu ajutorul avocatului său a reuşit acest lucru, atrăgând într-o capcană atât forurile fotbalistice cât şi autorităţile statului.

Author:

Facebook Comment