Nu mai cumparati produse de la Top Shop

Cumparati produse de la Top Shop? V-ati luat pana acum ceva de la ei? Sunt oameni care pun mana pe telefon si comanda diferite produse ei bine sunt niste profitori... mint lumea, sunt doar pt cei naivi produsele de la Top Shop ce ca au pret redus nu prea cred daca ma duc in oras si vad acelasi produs nui tot aia.
Cineva a luat o salteaua minune care poti so umfli cu aer si parca plutesti in ea ei bine trebuie so umfli in fiecare seara deoarece a doua zi cand te trezesti ea nu mai are aer in ea, dormi pe podea.
Si in comert gasesti produse bune ce neaparat trebuie sa comanzi de la ei, asa risti sa primesti produsul stricat deoarece cei de la curier sunt cam neglijenti cu pachetele indiferent ca scrie fragil pe ele, am vazut eu cand descarcau in camion la fan curier aruncau pachetele ca pe niste saci de cartofi.
Nu prea am incredere in cele de la top shop...Spunea cineva ca a gasit acelasi produs la chinezi si nu sunt asa de impresionat cu reclamele de la tv cand o vad pe Adriana Bahmuteanu cand face reclama la Dry Cooker, nu mi se pare cine stie ce tigaie un prieten de al meu are 2 tigai acasa dar nu le foloseste, nu ies buni cartofii in acea tigaie au alt gust, intradevar carnea iese bine dar cartofii nu merg gatiti in acea tigaie.
Nu cumpar de la top shop, sunt niste sarlatani ce vand numai chinezarii da chinezarii deoarece spun ei la tv ca e produs original facut din cutare si produs in america cand ele vin cu gramada din china.
TOP SHOP=pacaleala. Am gasit pe net produsele la jumatate de pret

Author:

Facebook Comment