Oana Zăvoranu va deveni Oana Bănicioiu

Oana Zăvoranu a decis să îşi schimbe numele. Vedeta va reveni la numele tatălui ei natural, Bănicioiu.
Oana Zăvoranu vrea o schimbare în viaţa ei şi va începe cu numele. Actriţa a decis să revină la numele Bănicioiu. "Din decembrie tot ma gandesc la asta si vreau să îmi schimb numele. Din sufletul meu mi-a venit un gând şi l-am analizat să văd dacă e mai bun", a spus bruneta la emisiunea "Un show păcătos".

Aceasta a continuat: "Dumenzeu mi-a dat doi tati. În 1984, când tata era în închisoare a semnat si m-a dat în grja celui de-al doilea tată al meu: Zăvoranu. Însă, acum cred că a venit momentul sa iau numele de fata, Banicioiu. Consider că tatăl meu natural ar zambi de sus. I-am spus şi mamei şi a inceput sa planga. Mi-a zis că toată viaţa ei numai pe tata l-a iubit. O să apar cu numele în curând. Aşa vreau să mă prezint în faţa tuturor, cu numele de Banicioiu Oana".

Cine a  fost Ioan Bănicioiu?

Ioan Banicioiu, tatal natural al actritei Oana Zavoranu, decedat în 2003, a avut în vremea comuniştilor o avere impresionantă. Membru al 'gruparii Lido', specializată în evaziune fiscală, Banicioiu a pagubit statul cu milioane de lei.

Pentru faptele lui, tatăl Oanei Zavoranu a fost condamnat la 7 ani de pulcărie.

Author:

Facebook Comment