Steaua 2-2 Petrolul, Becali nemultumit

Jucatorii Stelei sunt din ce in ce mai slabi si asta o dovedeste partida cu Petrolul unde mecil a fot strans si se puteu da mai multe goluri, Tanase e varza, Chiriches stie sa isi dea gol, in rest noroc de loviturile de la 11 metri pentru steaua ca nu cred ca dadeau gol asa din atac direct la poarta.

Steaua 2-2 Petrolul | Antrenorul Stelei nu e fericit dupa ce Steaua a parut ca nu are forta sa o bata pe Petrolul. Ce va discuta in vestiar:

Reghecampf e multumit cu 2-2 in fata Petrolului, numai ca l-au deranjat mai multe lucruri:
"Au fost multe faze de discutat, dar a fost un meci frumos. Trebuie sa ne uitam bine unde nu am castigat, unii dintre jucatorii mei trebuie sa fie mai realisti. La 2-1 trebuia sa inchidem putin mijlocul terenului.

Am primit un gol prostesc, dar de la o echipa de mare valoare. Pana la urma este un 2-2 meritat pentru ce am jucat in seara asta. Nu cred ca starea gazonului e un motiv pentru care nu am avut o posesie buna sau o tranzitie buna in unele momente.

Gigi Becali e suparat dupa egalul de pe National Arena.

"Nu mi-a placut ca s-au relaxat. Cand esti echipa mare joci, dai 3-4 goluri. Am vazut ceva astazi: avem mare nevoie de un atacant, chiar daca suntem periculosi. Noi suntem cu adevarat deficitari la mijloc, cand nu sunt Pintilii si Bourceanu, cand nu sunt ei nu avem busola. 

 


Author:

Facebook Comment