Tonciu si Iftimoaie il incurca pe Cove?

Cove despre ajutoarele sale: “Ionut si Andreea isi cam dau cu stangu-n dreptul si mai mult ma incurca” FOTO si VIDEO – Jumatatea mea stie – Emisiuni

Cove a dezvaluit cateva detalii despre noii sai colegi din emisiunea Jumatatea mea stie, respectiv ajutoarele sale Andreea Tonciu si Ionut Iftimoaie.

 Prezentatorul emisiunii a avut mai putine cuvinte de lauda decat se astepta cineva. Cove, care este si seful celor doua ajutoare a marturisit cu sinceritate ca isi cam dau cu stangul-ndreptul si mai mult il incurca, insa nu este usor ce fac ei: Chiar daca uneori noii mei colegi mai mult ma incurca decat ma ajuta, nu pot sa nu apreciez eforturile lor de a-mi pune bete-n roate si de a-si pune bete-n roate reciproc. Ionut Iftimoaie este un mare sportiv pe care il veti vedea actionand conform gabaritului si experientei sale, in cele mai dificile situatii.. Are totusi un rival pe masura: Andreea Tonciu care ii va da batai de cap prin determinare si naivitate, a spus Cove amuzat.

Dupa o asemenea reclama facuta noilor sai colegi, Cove a spus ca: Abia astept ca telespectatorii sa se distreze de acasa, alaturi de noi. Eu deja am inceput sa o fac la filmari. Urmareste din 11 mai, de la ora 21:00, o emisiune concurs exploziva si plina de culoare, "Jumatatea mea stie", numai la Kanal D!

Author:

Facebook Comment