Aida Parascan scurta biografie

Se stia inca de la Paste sau mai bine de 1 aprilie cand cineva a facut o farsa dar nu a fost asa. Castigatoarea masterchef 2013 este Aida Parascan Iata o scurta biografie a castigatoarei:
Aida Parascan este din Buzau, insa acum s-a stabilit in Italia.
Aida este mamica a trei copii ea a lucrat ca ospatar.
Traieste in Riva del Garda Italia Oraş actual
Cine este Aida Parascan? Este casatorita?
Se pare ca nu este cu cineva din pozele de pe facebook.
Iata cateva intrebari la care a raspuns finalista:
Cand ai inceput sa gatesti? Ce iti place sa gatesti cel mai mult?

Am inceput sa gatesc cand eram destul de mica, cred ca pe la 14 -15 ani, parintii mei fiind la munca eu gateam pentru fratii mei. La inceput, bineinteles cu rezultate dezastruoase.  Imi place sa gatesc orice, imi place sa combin gusturi si culori, texturi diferite, dar cred ca cel mai mult imi plac deserturile.

Ce le gatesti cel mai des copiilor tai?
Copiii mei sunt iubitori de paste si am o posibilitate infinita de a gati pastele. Imi place sa le fac si pentru ca sunt rapide. In ultimul timp, folosesc mai mult paste din faina integrala pentru ca din punct de vedere nutritional sunt mai bogate si, dupa parere mea, si mai gustoase.
 

Author:

Facebook Comment