Beckham s-a retras din fotbal la 38 de ani

La cei 38 de ani ai săi, David Beckham a decis să se retragă din activitate. "Acum e momentul potrivit, când joc la cel mai înalt nivel", a spus fotbalistul. 
Mijlocaşul lui PSG vrea să încheie definitiv cariera fotbalistică. "Simt că acum este momentul potrivit pentru a-mi încheia cariera, când joc la cel mai înalt nivel. Vreau să le mulţumesc tuturor colegilor mei, antrenorilor mari de la care am avut plăcerea de a învăţa. De asemenea, vreau să le mulţumesc fanilor, care m-au susţinut şi mi-au dat putere", a spus Beckham. Acesta a continuat: "Dacă mi-aţi fi spus când eram mic că voi juca şi voi câştiga trofee cu echipa cu care ţineam, Manchester United, că voi fi căpitanul echipei naţionale şi voi juca pentru ţara mea de peste 100 de ori şi că voi evolua pentru unele din cele mai mari formaţii din lume, v-aş fi răspuns că e o fantezie. Sunt norocos că am realizat acele vise". De-a lungul carierei, David Beckham a câştigat Liga Campionilor, de şase ori campionatul Angliei, de două ori Cupa Angliei cu Manchester United şi campionatul Spaniei cu Real Madrid.

Author:

Facebook Comment