Morosanu va avea meci cu Daniel Ghita?

Cunoscutul luptător, Cătălin Moroşanu, a declarat că este pregătit pentru o luptă cu Daniel Ghiţă, dar numai în anumite condiţii financiare care să fie avantajoase pentru ambii.
În interviul acordat pentru Ziare.com, Moroşanu a vorbit despre obiectivele sale din acest an. „Îmi propun să merg pe aceeaşi linie, să mă calific în K-1 Final 8 din nou, să fiu printre cei mai puternici luptători din lume şi îmi doresc enorm să menţin acelaşi nivel şi în următorii trei ani de zile."

În ceea ce priveşte dorinţele sale legate de anumiţi adversari, acesta l-a nominalizat pe Daniel Ghiţă printre luptătorii pe care ar vrea să-i întâlnească în viitor.

„Absolut, sunt gata să mă lupt cu Daniel Ghiţă atât timp, cât e şi el de acord. Condiţia este că bursele ambilor să ne satisfacă. Amândoi muncim foarte mult şi e un meci pe care toată lumea vrea să-l vadă. Daniel m-a ambiţionat foarte mult şi poate datorită lui am ajuns să îmi doresc şi eu mai mult. Competiţia a reuşit să scoată ce e mai bun din mine, dar şi din el."

Până când la o posibilă luptă cu Daniel Ghiţă, Cătălin Moroşanu se va bate, alături de Benjamin Adegbuyi, Sebastian Ciobanu, Ionuţ Atodiresei şi Claudiu Bădoi în cadrul galei Superkombat World Grand Prix de la Craiova, programată sâmbătă seară, de la ora 22:00, în Sala Polivalentă, şi care va fi transmisă în direct în 80 de ţări de pe 4 continente.

Author:

Facebook Comment