Pacha Man si Stefan Banica - Alerg printre stele

Cel mai recent videoclip al lui Stefan Banica Junior, “Alerg printre stele” este “o joaca frumoasa”, dupa cum specifica si cantaretul intr-o declaratie la lansarea acestuia. Clipul asemenea colaborarii cu Pacha Man se diferentiaza de stilul cu care artistul si-a obisnuit publicul, insa ca de fiecare data Stefan se poate lauda cu inca un succes.
Povestea clipului incepe printr-o inversare de roluri a imaginii celor doi artisti, inca din copilarie. Baiatul care il imita pe Stefan este chiar fiul acestuia, lucru care il bucura enorm pe cantaret:”Ma bucur ca am mai facut un videoclip impreuna cu baiatul meu… si vreau sa ne bucuram de aceste momente, mai ales ca eu si tatal meu nu am avut sansa sa apucam sa filmam impreuna”.
Videoclipul piesei “Alerg printre stele” a fost filmat la Buftea, regia ii apartine lui Iulian Moga.

Author:

Facebook Comment