Trăistariu are aceeasi chelie dupa operatie

Mihai Trăistariu a efectuat, pe 23 februarie, un implant de păr la o clinică din Turcia, punând capăt unei frustrări cu care trăia de ani buni.
Din păcate pentru cântăreţ, chiar dacă au trecut aproape două luni de la intervenţie, rezultatul se lasă încă aşteptat, artistul având aceeaşi chelie ca şi până acum. În ciuda zvonurilor că implantul ar fi eşuat, Mihai Trăistariu susţine că se află în graficul medical.
“În prima lună după intervenţie mi s-a spus că-mi va cădea tot părul, iar apoi, în următoarele două luni, îmi va creşte normal. Doctorul mi-a garantat că din cele 6.000 de fire implantate îmi vor creşte 5.000″.
 Totodată, acesta a mărturisit că este obsedat de părul lui şi că în fiecare zi se examinează atent: “Mă uit cu lupa la păr în fiecare dimineaţă, la prânz şi seara. Mi se pare că-mi cresc firele noi”.

Author:

Facebook Comment