Alexandra Stan implicata intr-un accident?

Echipa de impresariat a Alexandrei Stan a făcut pe Facebook un anunț care i-a șocat pe fani. Vedeta a fost implicată într-un accident, iar în prezent se reface după incident.

”Alexandra Stan a fost implicată într-un accident. În prezent se reface. Vom reveni cu informații. Echipa Alexandrei Stan,” este anunțul făcut pe Facebook în limba engleză de cei din staff-ul vedetei.

Colaboratorii ei însă nu precizează ce fel de accident a avut vedeta și dacă s-a petrecut în România sau în străinătate.

Varianta unui accident auto provocat chiar de vedeta din România este exclusă însă, cunoscut fiind faptul că solista nu posedă carnet de conducere.

Blonda a dezvăluit recent întrun interviu pentru o publicație online din Italia că nu are permis și nici autoturism.

”Nu am avut niciuna (mașină, n.r.) în viaţa mea. Nici măcar permis nu am. Am încercat să iau ore, dar după aceea n-am mai avut timp”, mărturisea Alexandra pentru site-ul auto panorama-auto.it

Author:

Facebook Comment