Omul care merge pe sarma deasupra marelui canion

Nik Wallenda, acrobatul supranumit “Regele mersului pe sârmă”, a intrat în istorie drept primul om care a traversat Marele Canion mergând pe sârmă. Wallenda s-a aflat la cea mai mare înălţime pe care a încercat-o până acum, adică la 457 de metri deasupra râului Little Colorado - o înălţime mai mare decât cea a Empire State Building.
Discovery Channel a difuzat în direct evenimentul în Statele Unite şi în alte 223 de ţări din întreaga lume, inclusiv România, luni, 24 iunie, de la ora 03.00. În România, evenimentul poate fi urmărit şi în reluare pe 25 iunie, de la ora 20.00.
Am vizitat Marele Canion când eram copil şi de atunci am tot am visat să merg pe sârmă într-un decor atât de spectaculos ,” a declarat Wallenda care reprezintă a şaptea generaţie a legendarei familii de acrobati Flying Wallenda. “Le sunt incredibil de recunoscător localnicilor Navajo care mi-au îngăduit să îmi îndeplinesc acest vis şi canalului Discovery Channel, care a avut încredere în mine.”
Wallenda a traversat Marele Canion mergând pe sârmă pe o distanţă de aproximativ 425 metri, fără a folosi hamuri sau alte echipamente de siguranţă. De altfel, Wallenda este de părere că hamul creează un fals sentiment de siguranţă şi ştirbeşte măiestria pe care familia lui o şlefuieşte de generaţii. În plus, această încercare fără echipamente de siguranţă i-a oferit lui Nick şansa de a-i aduce un omagiu străbunicului său, legendarul Karl Wallenda, care şi-a găsit sfârşitul căzând în timpul unei asemenea demonstraţii de mers pe sârmă în Porto Rico, în 1978.

Author:

Facebook Comment