Dana Rogoz va avea un baietel?

Dana Rogoz ne-a dat ieri vestea cea mare: este insarcinata! La ultimul control medical, medicul i-a spus ce va fi copilul si se pare ca acesta va fi un baietel.

In urma cu aproximativ trei luni, Dana Rogoz primea cu bucurie vestea sarcinii. Blonda a tinut totul secret, sarbatorind in liniste impreuna cu sotul ei, insa acum, ca a depasit perioada critica iar burtica va incepe sa creasca, s-a decis sa impartaseazca lumii intregi vestea cea mare.

"Am avut o sarcina foarte usoara pana acum. Burtica inca nu a crescut, dar eu abia astept ca sarcina sa fie vizibila, sa ma pot lauda cu ea. Important e ca toate analizele de pana acum au iesit foarte bune. Si chiar numai asta imi mai doresc acum: un bebe sanatos. Evident ca am plans cand i-am auzit inimioara", a povestit Dana.
Daca Dana a aflat ca e insarcinata inca de acum cateva saptamani, de curand medicul i-a dat o noua veste. La ultimul control medical, in timpul ecografiei medicul a putu vedea partial si sexul copilului, iar acesta se pare ca va fi baiat. Totusi, abia peste o luna va afla Dana sigur sexul copilului, intrucat acesta este cel mai vizibil la ecografia 4D, care se face in luna a cincea.

Dana Rogoz si sotul sau, Radu Dragomir, traiesc o poveste de dragoste ce dureaza de 9 ani, iar anul trecut s-au casatorit si au avut o nunta ca in basme. Astzi, pe 26 septembrie Dana Rogoz implineste 27 de ani. 

Author:

Facebook Comment