Avem un nou presedinte LPF

Gino Iorgulescu, 57 de ani, este noul preşedinte LPF, după 17 ani în care Dumitru Dragomir a condus Liga Profesionistă de Fotbal. Mitică a susţinut o conferinţă de presă în care şi-a felicitat adversarul, dar a avut grijă să atace şi cluburile. Dumitru Dragomir şi-a recunoscut înfrângerea cu fair-play

A fost un concurent şi un președinte meritoriu, are în spate o activitate fotbalistică de ani de zile. Am stat destul, las în urma mea o ligă frumoasă, îi las mobila lui Ceauşescu în biroul meu. Sunt bucuros că în locul meu a venit un profesionist. Am fost bătut şi pe valoarea politică. Îi doresc să ţină liga măcar aşa cum am ţinut-o eu financiar", a declarat Dumitru Dragomir.

Dragomir a mai spus: "Sunt supărat pe o parte din presă. Nu voi vorbi urât despre Ponta şi Dragnea. Îi felicit cum au lucrat. Steaua a votat împotriva mea, mai bine muream decât să ies învingător la Ligă cu votul lui Gigi Becali".


Author:

Facebook Comment