Emisiunile penibile vor mult rating

Hai sa ne trezim la realitate, si sa ne aruncam televizorul pe geam din cauza unor emisiuni penibile care ne dau dureri de cap. Eu ma uit la tv cand nu am ce face si apas pe telecomanda sa schimb canal dupa canal pana gasesc ceva interesant. Interesant nu prea gasesc ca dau numai peste papagali ca Maruta si tot felul de oameni insetati dupa rating.
Cea mai penibila emisiune TV in 2013? Mai toate sunt penibile ca nu transmit nimic interesant.
Sa ma uit la Mireasa pentru fiul meu? Urmaream de mai de mult dar acum au ajuns de toata jena au adus tot felul de specimene, babe sa faca rating.
Un show pacatos una dintre cea mai penibila emisiune, Bordea ala are glume seci si radea doar el, Dan Capatos un tip banal care lea angajat pe Loredana si pe Ana sa danseze pentru rating.
Mai bine ma uit la Radu Banciu ala macar ma face sa rad are simtul ironic al umorului.
Nu imi place Dansez pentru tine, unde Stefan Banica spune cele mai neamuzante bancuri la care publicul rade fortat.
Va spun eu ca televiunea prosteste poporul prin simplu fapt ca emite numai minciuni in masa doar mosnegii ce mai cred si mai pun botul la minciunile spune prin intermediul televizorului.
Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul, vedeti si politicienii astia care vorbesc la tv despre mariri de salarii si pensii, cresc salariile dar cresc de doua ori si taxele si mai umfla si benzina.
Am uitato pe Simona Gherghe blondina care e innebunita dupa rating minte si vorbeste in plus si e ingamfata.


Author:

Facebook Comment