Iulia Albu critica si ghinioanele o urmaresc

Cine este aceasta Iulia Albu, nu stiu cu ce se ocupa si de ce apare si ea pe sticla.Sunt deja de notorietate numeroasele scandaluri pe care Iulia Albu le-a provocat de cand a inceput sa critice fara mila si cenzura tinutele pe care vedetele autohtone le imbraca la evenimentele mondene.

In felul acesta, a reusit sa atraga asupra ei vorbe nu tocmai frumoase din partea celor vizati, dar cu siguranta si multe „urari de bine”.

Fashion editorul le-a marturisit amicilor ei virtuali pe facebook ca in ultimele zile a tot fost urmarita de ghinioane. Ghinioanele se intorc asupra ta pentru vorbele rele pe care ai putut sa le adresezi vedetelor.

Adevarul este ca am avut cateva zile extrem de ‚incarcate’… Mi-am pierdut cheile de la casa, m-am trezit peste noapte cu o pneumonie de toata frumusetea, mi-a fost spart e-mail-ul si… EVIDENT toate au culminat cu predarea iminenta de la facultate”, a scris Iulia pe reteaua de socializare.

Author:

Facebook Comment