La second hand sunt haine din piele si originale

Astazi fara nici o rusine am vizitat un magazin second hand ca tot am vazut lumea ca se inghesuie in fiecare dimineata sa se imbrace.  
Magazinele second hand au mai multi clienti decat magazinele clasice. Este o afacere profitabila cu second hand-ul acesta, ca multi spun ca sunt haine naspa si ca nu sar duce niciodata acolo. Gresit. Un magazin second hand primeste in fiecare zi saci cu marfa cu toate categoriile de haine si origine si neoriginale si pentru toti oameni si grasi si slabi si la un pret foarte foarte mic.
De ce sa ma duc eu la un magazin de lux unde sunt haine gen nike, adidas, puma, etc. si sa dau cateva milioane bune pe o pereche de adidasi care nus nici din piele doar ca sunt originali de asta sunt scumpi.
Magazinele de acest gen o sa dea faliment pentru ca in ultima vreme am observat ca nu prea mai au clienti. Oameni au observat ca hainele originale si scumpre sunt subtiri si iarna racesti.
Astazi am vazut multe haine originale la second hand, bine ca unele erau foarte mari dar daca cauti si gasesti ceva original de marimea ta dute la casa si platesti in jur de 5 lei pe o bluza gen reebok sau nike este foarte convenabil.
Pentru mine calitatea conteaza daca materialul este material bun, gros il cumpar. Sunt si pantofi, genti si posete din piele de calitate si la un pret de 3-4 lei perechea de pantofi din piele si la un magazin de lux dai 5 milioane pe o pereche de pantofi noi.

Author:

Facebook Comment