Stefan Stan s-a cuplat cu Vica Blochina?

Ştefan Stan s-a cuplat cu Vica Blochină? Când toată lumea se aştepta ca Ştefan Stan şi Andreea Mantea să fie fie din nou împreună, iată că lucrurile au luat o întorsătură neaşteptată. Se pare că Ştefan Stan formeaza un cuplu Vica Blochină, iar cei doi au fost surprinşi de paparazzi, petrecând noaptea împreună.
Vica Blochină a publicat pe pagina personală de Facebook o serie de fotografii în care apare înconjurată de mai mulţi prieteni. Ea s-a distrat de minune la un grătar cu nimeni altul decât Ştefan Stan şi alte cunoştinte comune ale celor doi. Ieşirea i-a umplut de bucurie sufletul Vicăi, dupa cum chiar ea a recunoscut, fiind încântată de felul în care ştefan Stan a preparat grătarul şi de voia bună din seara respectiva.

”Sunt fericită că sunt înconjurată de oameni minunaţi! Am avut parte de cea mai relaxantă ieşire cu prietenii. Ne-am distrat la maximum, am dansat, am băut, am mâncat (Ştefan s-a ocupat de grătar), Mădălina a fost cu voia bună...mi-am încărcat bateriile pentru o nouă săptămână de muncă!”, a scris ea în dreptul imaginilor. Vica şi Ştefan s-au întâlnit într-o seară, la o cafenea cochetă din Capitală, potrivit Wowbiz. Ştefan şi Vica s-au întreţinut mai mult decât amical, făcând risipă de gesturi tandre.

Author:

Facebook Comment