Catalin Botezatu are acum o pisica bengaleza

In urma cu cateva saptamani, animalul de suflet al lui Catalin Botezatu, un dihor dintr-o specie rara, Ralph, a murit din cauza unor probleme de inima. Perioada de doliu pare sa fi trecut, designerul consolandu-se deja cu o pisica bengaleza.

Felina a fost primita in dar de la o buna prietena, scrie chiar designerul pe contul sau de Facebook, unde posteaza si cateva imagini cu "Raj, bengalezul tigrat!", dupa cum se exprima Catalin Botezatu.

Dupa cum a declarat el pentru Agentia de presa mondena, pisica adusa tocmai de la Budapesta valoreaza mult, circa 2.000 de euro.
"De ziua mea mi-am dorit o pisica bengaleza, iar draga mea prietena Simona Maria Borut, a cautat aproape doua luni un exemplar. Sunt animale foarte rare, care rezulta din imperecherea unei pisici obisnuite cu pisica leopard, care este salbatica si traieste in diferite parti din Asia. Aceasta rasa este noua si se afla abia la a patra generatie", a spus el.

"Prima data cand am vazut o astfel de pisica a fost intr-un templu din Malaezia, iar de atunci mi-am dorit si eu un exemplar. Raj este o pisica pretioasa si capricioasa, iar un exemplar ajunge sa valoreze chiar 2.000 de euro. Este un cadou scump si deosebit", a mai declarat designerul.



Author:

Facebook Comment