Ciobanul Ghita vinde produse de la Jina in Bucuresti

Ghita Ciobanul profita din plin de notorietatea pe care a castigat-o peste noapte datorita reclamei in care apare si se lanseaza in afaceri.

Strategia lui Ghita a fost buna, pentru ca azi, cand si-a deschis primul magazin in Bucuresti, lumea a dat buzna sa il vada si sa il cunoasca, ocazie cu care multi au cumparat si din bunatatile aduse de cioban tocmai de la Jina, localitate careia i-a adus celebritatea.

In prima zi de la deschiderea magazinului din Piata Progresul, la care vinde branza si alte produse traditionale, vanzarile au mers grozav, pentru ca toti cei aflati la inaugurare au fost curiosi sa guste din bunatatile aduse de Sibiu, de Ghita.

Ciobanul Ghita se pare ca a invatat si cateva tehnici de marketing: "Toate produsele sunt facute de mine. O sa vand eu, sora mea, nasul si cumnatul meu. E o afacere si nu ii, asa este normal sa iti vinzi marfa, asta trebuie sa faca un producator", a spus Ghita.

Preturile nu sunt mai mari, chiar daca produsele "poarta semnatura" unei vedete: telemeaua de oaie costa 25 de lei/kilogram, casul ardelenesc 24 de lei, muschiul file 38 de lei, carnati afumati 27 de lei, iar salamul de casa costa 30 de lei, slanina o vinde cu 20 de lei.

Multi cumparatori au profitat de intalnirea cu Ghita pentru a-si face aprovizionare de Sarbatori si avand in vedere ca urmeaza o perioada plina, ciobanul de la Jina s-a pregatit pentru inceput cu jumatate de tona de produse.

Author:

Facebook Comment