Elena Lasconi este castigatoarea MasterChef

Elena Lasconi este câştigătoarea ediţiei cu vedete a emisiunii "MasterChef" de la Pro TV. Finala a fost difuzată marţi seară.
Prezentatoarea tv i-a impresionat pe juraţii Florin Dumitrescu,  Cătălin Scărlătescu şi Sorin Bontea la proba finală cu o prajitură cu ciocolata şi coniac.
"Am participat la MasterChef ca să mă specializez. E un vis devenit realitate şi chiar şi acum îmi vine să mă ciupesc, chiar dacă am în faţa ochilor trofeul minunat. Mi-a fost teamă că din cauza emotiilor o să greşesc mâncăruri pe care le-am făcut de mii de ori înainte, că o să mă accidentez şi nu o să pot continua concursul. Visul meu, dorinţa mea, credinţa mea au fost însă atât de puternice, că am izbutit şi îi mulţumesc în primul rând lui Dumnezeu pentru ăsta", a declarat Elena Lasconi pentru Pro TV.

Author:

Facebook Comment