Lady Gaga si Christina Aguilera un duet exceptional

Odata rivale, acum prietene! Iata ca Lady Gaga si Christina Aguilera au pus deoparte orice divergente din trecut si au punctat o colaborare surpriza in finala show-ului “The Voice”. Gaga a cantat noul ei single, “What Do You Want” alaturi de Christina Aguilera.
Colaborare de senzatie in finala show-ului “The Voice”, acolo unde Lady Gaga si Christina Aguilera au cantat impreuna piesa “What Do You Want”, noul single al lui Gaga. Atat Gaga cat si Aguilera au purtat tinute similare, desprinse parca din epoca disco a anilor 1970.
“Este pentru prima data cand ne-am intalnit si cand am auzit ca Lady Gaga vrea sa colaboreze cu mine am fost imediat de accord”, declara Christina Aguilera.
“Am asteptat mult s-o intalnesc pe Gaga. Este un artist desavarsit si o admir pentru ca nu ii este frica sa-si asume riscuri. O respect foarte mult si este cea mai autentica si modesta persoana pe care am intalnit-o in toata aceasta industrie muzicala. Va spun ca este foarte greu sa mai intalnesti o persoana precum Gaga, pe care o apreciez si care merita totul”, declara Aguilera dupa intalnirea cu Gaga.

Asculta duetul What Do You Want

Author:

Facebook Comment