Vladimir Draghia se pregateste sa plece intr-o expeditie in India

Era sa se inece in Ecuador, in timp ce filma un film documentar, insa Vladmir Draghia nu s-a invatat minte. Acesta se pregateste sa plece intr-o expeditie in India pentru a realiza un nou film documentar. Draghia se va imbaia in Gange, va vizita Taj Mahalul si se va reculege la faimoasele temple. Vladimir da detalii despre expeditia sa intr-un interviu acordat pentru emisiunea “D-Paparazzi” de la Kanal D.
Vladimir Draghia a fost la un pas sa se inece in timpul filmarilor la un documentar in Ecuador, la inceputul anului, insa setea de aventura si adrenalina este mult prea mare astfel ca actorul isi va face bagajele pentru o expeditie in India. Draghia intentioneaza sa-si filmeze toata experienta si sa lanseze un nou documentar.
“Cred ca noul film va fi axat pe spiritual. Inca nu stiu exact ce anume voi face,  dar iti dai seama ca in India cam asta ai de facut. Mai am o luna pana cand voi pleca astfel ca am timp sa-mi gasesc subiectul. Plec din nevoia de cunoastere, nu am nicio problema spiritual momentan, ma simt foarte bine cu viata mea. Sunt sigur ca acolo o sa-mi largesc orizonturile, insa nu ma duc sa gasesc ceva anume. Nu ma duc sa-mi gasesc dragostea, ci doar pentru ca imi place foarte mult sa calatoresc”, declara Vladimir Draghia la “D-Paparazzi”.
“Voi face si baie in Gange, insa acest lucru nu ma sperie. Este foarte posibil sa fi fost si in locuri mult mai imputite de atat”, continua Draghia.

Author:

Facebook Comment