Anamaria Prodan mai doreste un copil

Anamaria Prodan a pierdut o sarcină anul trecut, dar, cu toate acestea, nu a renunţat la visul său. Astfel că, în noaptea trecerii dintre ani, deşi este mamă a trei copii, Anamaria Prodan (41 de ani) ş-ia pus o dorinţă: să mai aibă o fetiţă împreună cu soţul ei, Laurenţiu Reghecampf, antrenor al echipei de fotbal Steaua. Pentru 2014 îmi doresc o fetiţă de la Reghe, dacă vrea Dumnezeu. Îmi doresc şi ca soţul meu să fie din nou cel mai bun antrenor al anului, să meargă la o echipă uluitor de mare, pentru că este numărul unu. Îmi mai doresc ca Sarah (13 ani), fiica mea cea mică, să ajungă numărul 1 în baschet, Rebecca (14 ani), cel mai bun model al României, Luca (n.r. - băiatul lui Reghe din prima căsătorie) cel mai bun ciclist, iar Bebe (Laur, fiul său şi al lui Reghe, 5 ani) cel mai bun fotbalist de vârsta lui, a mărturisit Anamaria pentru Libertatea.

Author:

Facebook Comment