Averea lui Nae Lazarescu

Numele actorului Nae Lazarescu a fost implicat intr-un scandal in ultimele zile, iar acum se pare ca incepe lupta pentru averea sa.
"Nu voi cere eu absolut nimic. Legea va stabili. Sunt pregatita pentru acest razboi, dar imi cam pierd curajul pe drum din cauza discutiilor care ies la iveala. Nu pentru avere am iesit.

Nu imi trebuie absolut nimic. Am tot ce am nevoie. Vreau doar ce imi va da legea, ce mi se cuvine", a declarat vineri Simona Marcu, fiica lui Nae Lazarescu, pentru Antena Stars.

In ultimele zile, numele marelui actor a fost implicat intr-un scandal. Deranjata de faptul ca Nae Lazarescu a declarat intr-un interviu ca nu a avut niciun copil cu femeile din viata sa, fiica sa, despre care se stia foarte putin, a reactionat.

Aceasta a aparut in diferite emisiuni si a spus ca este fiica actorului din prima casatorie. Ea a fost insotita in aparitiile sale televizate de mama sa.

In zilele urmatoare, mama fostului partener de viata al Simonei a dezvaluit ca Anca, fosta sotie a lui Nae Lazarescu, nu este mama biologica a Simonei.

"Eu nu pot sa va confirm decat un singur lucru. Simona este fiica lui Nae Lazarescu, nu am ce comenta daca eu sunt sau nu mama biologica a Simonei, pentru ca in ziua de azi mama este cine te creste", a dezvaluit Anca, fosta sotie la Antena 1.

Nae Lazarescu a murit saptamana trecuta in locuinta sa din Bucuresti. Actorul avea 72 de ani.

Author:

Facebook Comment