Castigatorul Top Chef este Alexandru Iacob

După 11 episoade încărcate de emoţii şi adrenalină, cea mai savuroasă competiţie culinară şi-a desemnat aseară câştigătiorul. Alexandru Iacob, Mihai Irimia, Veres Istvan şi Daniel Grosu s-au întrecut aseară pentru ultima oară, iar cei trei juraţi, Chef Joseph Hadad, Nicolai Tand şi Tudoar Constantinescu Chef Joseph Hadad, Nicolai Tand şi Tudor Constantinescu au decis cine merită trofeul “Top Chef”. 

Alexandru Iacob este câştigătorul celui de-al doilea sezon al show-ului gastronomic difuzat de Antena 1. De-a lungul competiţiei, Alexandru Iacob s-a remarcat prin platingurile speciale, apropiate de natură, pe care le-a făcut, dar şi prin gustul deosebit pe care îl dădea mâncării. A fost lăudat de mulţi invitaţi cărora le-a trezit emoţii cu preparatele sale, printre care Andreea Marin şi Răzvan Simion. 

«“Top Chef” a însemnat pentru mine răsplata celor 11 ani dedicaţi doar bucătăriei. La început am fost timid, emoţionat, dar cu cât am evoluat în concurs, din fericire am ajuns până în finală, mi-am făcut prieteni foarte buni. Echipa “Top Chef” mi-a intrat la suflet pentru că au fost primii oameni pe care i-am cunoscut când am venit în Bucureşti. Drept pentru care, mutarea de la Iaşi nu a fost atât de grea. De-a lungul concursului, probele gândite de cei trei juraţi ne-au dat mari bătăi de cap, mai ales că niciodată nu ştiam dinainte ce urma să pregătim» a declarat Alexandru.

Câştigătorul ştie deja şi ce va face cu premiul câştigat: “Trofeul “Top Chef” îl voi pune la loc de cinste la mine în camera, iar banii îi voi strange pentru că vreau să-mi deschid un restaurant cu un specific inedit, ar fi al doilea din lume şi bineînţeles îi voi da banii promişi lui Istvan, ca să urmeze cursurile pe care şi le doreşte, cărţile deja i le-am dat.”


Author:

Facebook Comment