Prezentatorul Christian Sabbagh divorteaza

Prezentatorul Christian Sabbagh divorteaza de cea care i-a fost alaturi 10 ani.

"Am hotarat impreuna cu sotia mea ca dupa 10 ani de casnicie sa mergem pe drumuri separate, cu dorinta insa de a pastra o relatie de prietenie. Avand in vedere ca fructul iubirii noastre este reprezentat de micuta Yasmine in varsta de 5 ani, ne dorim sa o protejam cat se poate de mult in aceasta perioada dificila. Imi doresc sa-mi canalizez toata energia, forta si credinta in Dumnezeu pentru a-mi ajuta copilul sa depaseasca aceste momente de rascruce cat mai bine cu putinta.

In calitate de tata si de sot, va rog sa ne respectati intimitatea si decizia de a pastra discretia totala in ceea ce priveste acest subiect. Va rog sa nu difuzati stiri cu privire la acest subiect sensibil si, de asemenea, sa respectati decizia mea de a nu face declaratii ulterioare cu privire la cele intamplate.

Nu in ultimul rand, vreau sa multumesc tuturor celor care ma sprijina in aceste zile cruciale pentru familia mea", a declarat Christian Sabbagh.

Author:

Facebook Comment