Brosura Oriflame c11 - 2014

Brosura Oriflame c11 - 2014
Catalog Oriflame c11 2014 brosura august. Facem ce facem si ajungem sa vedem o noua brosura Oriflame cea de-a 11-a pe acest an 2014.
Oferte! – Gel de duş Harmony Cosmetice Oriflame
Cremă de mâini Harmony Frumuseţe Oriflame
Deodorant roll-on antiperspirant 24h Harmony Parfumuri Oriflame – Aroma senzuală a gardeniei polineziene îţi induce o stare de bucurie întreaga zi. 50 ml. Calm, relaxare şi parfum floral, toate oferite de acest deodorant antiperspirant 24H.
Oriflame Catalog 11 – 2014 (5 -26 august 2014).
Read More

Catalog/Brosura Avon c12 - 2014

Catalog/Brosura Avon c12 - 2014
Catalog Avon c12 2014 online (brosura Avon c12 2014)

Brosura Avon campania 12 din 2014 (valabilitate: 21.08.2014-10.09.2014)

Brosura de sfarsit de vara august - septembrie 2014. Catalogul Romania si My Avon Space c12 2014 si Ofertele pentru reprezentanti vor fi tot aici.
Read More

www.elibereazatedegriji.ro Concurs Nestea 2014

www.elibereazatedegriji.ro Concurs Nestea 2014
Trimite codul unic de sub eticheta de Nestea, prin sms la 1860 sau inscriel pe www.nestea.ro incepand cu 7 iulie.
Produse participante: NESTEA cu ambalaj promotional de 500ml si 1,5 l
Premii:
* doua city break – uri pe saptamana in valoare de 1.000 euro
* marele premiu: o vacanta oriunde in lume in valoare de 6.000 euro
Perioada campaniei: 7 iulie – 31 august 2014
Participa la concurs
Read More

www.ursus.ro/skiindubai campanie ursus 2014

www.ursus.ro/skiindubai campanie ursus 2014
Premii:
INSTANT
* 166.000 odorizante URSUS
* 71.400 pahare URSUS Cooler
Prin tragere la sorti:
* o excursie la ski, in Dubai, pentru 2 doua persoane
* 60 de premii, fiecare constand in cate un mini – figider Ursus Cooler
Cumpara din locatiile participante un Ursus, primesti un card razuibil si poti castiga premii atat pe loc cat si prin tragere la sorti
Mai multe detalii despre campanie
Read More

Boncurs Burger 2014, Bere buna si bani gheata

Boncurs Burger 2014, Bere buna si bani gheata
Castiga 50.000 lei, 5.000 lei sau mii de sticle de bere Burger 2,5L PET
Concursul se desfasoara in perioada 15 Iunie 2014 - 31 Decembrie 2014  
Ce castigi?

5 x 50.000 lei, 50 x 5.000 lei, 300.000 x sticla bere Burger 2,5L PET

Ce trebuie sa faci?
Cumpara oricare dintre produsele participante la campanie, care au inscriptionate pe etichete insemnele campaniei promotionale “Bere buna si bani gheata” + cauta sub capacele de bere ambalata in PET sau pe portiunea razuibila a etichetelor de pe spatele sortimentelor de bere ambalata in sticla unul din mesajele castigatoare.
Racoreste te cu bere Burger, Servus si Favorit uita te sub capacele PET sau razuieste etichetele sticlelor si poti castiga:
* 5 premii x 50.000 lei
* 50 premii x 5.000 lei
* 300.000 bucăţi bere Burger 2,5L PET
Mai multe detalii despre promotie
Read More

Introdu codul Alexandrion 2014 pe www.20deani.ro

Introdu codul Alexandrion 2014 pe www.20deani.ro
Concurs Alexandrion pe www.20deani.ro in perioada 5 iunie - 2 august 2014.
Sarbatoreste cu Alexandrion 20 de ani si castiga super premii.
Cumpara in perioada 5 iunie - 2 august 2014 Alexandrion participant la concurs cauta codul unic si inscrie-l pe www.20deani.ro.
Poti castiga un set de barbierit cu design modern sau un ceas Rolex Oyster Perpetual Explore.
Pentru mai multe detalii dar si pentru a introduce codul Alexandrion in concurs, intra pe www.20deani.ro.
Read More

Promotie Martini 2014

Promotie Martini 2014

Castiga o masina Porche 911, o vacanta in Italia sau alte premii 

Concursul se desfasoara in perioada 29 Mai 2014 - 07 Septembrie 2014  

Ce castigi?

1 x masina Porche 911, 1 x vacanta in Italia, zilnic: kit Martini Royale, saptamanal: cadou Williams Martini Racing

Ce trebuie sa faci?
  1. Achizitioneaza oricare din variantele Martini cu eticheta promotionala razuibila, pastreaza sticla cu eticheta razuibila si bonul fiscal care dovedeste achizitionarea acesteia + inscrie codul unic pe pagina de concurs.
  2. Intra in contul tau pe Facebook + devino fan Martini (daca nu esti deja).
  3. Intra in aplicatia de pe Facebook dedicata concursului, treci prin cele 3 runde cu un scor cat mai bun + completeaza formularul de concurs cu datele tale.
Pentru mai multe detalii acceseaza regulamentul oficial.
Read More

www.maggi.ro Concurs Maggi 2014

www.maggi.ro Concurs Maggi 2014
Campania „Maggi, retetele cu care am crescut” este organizata si se desfasoara in perioada 02 iunie – 31 iulie 2014 in doua etape astfel:
    In perioada 02 – 30 iunie 2014, denumita Etapa 1
        Participantii din “Regiunea Valahia” se pot inscrie in promotie cu codurile descoperite pe produsele Maggi Secretul Gustului
        Participatii din “Regiunea Transilvania” se pot inscrie in promotie cu codurile descoperite pe produsele Maggi Cub
    In perioada 01 – 31 iulie 2014, denumita Etapa 2
        Participantii din “Regiunea Moldova” se pot inscrie in promotie cu codurile descoperite pe produsele Maggi Secretul Gustului
        Participatii din “Regiunea Maramures” se pot inscrie in promotie cu codurile descoperite pe produsele Maggi Cub

Cele patru regiuni mentionate de mai sus, sunt formate din urmatoarele judete:

    a. “Regiunea Valahia” – judetele Mehedinti, Gorj, Olt, Dolj, Valcea, Arges, Dambovita, Teleorman, Giurgiu, Prahova, Ialomita, Calarasi, Constanta, Tulcea, Buzau, Braila, Vrancea si Galati
    b. “Regiunea Transilvania” – judetele Harghita, Covasna, Brasov, Sibiu, Mures, Alba si Cluj
    c. “Regiunea Moldova” – judetele Suceava, Botosani, Iasi, Neamt, Bacau si Vaslui
    d. “Regiunea Maramures” – judetele Satu-Mare, Maramures, Bistrita-Nasaud, Salaj si Bihor

In cadrul acestei campanii participa urmatoarele produse:

    a) Maggi Cub in urmatoarele sortimente si gramaje:
        Maggi Cub Gaina 60g, 120g si 160g;
        Maggi Cub Bors 48g;
        Maggi Cub Vita 54g si 108g;
        Maggi Cub Legume 60g si 120g;
        Maggi Cub Afumatura 60g.

“Maggi Cub” sunt produsele participante in Etapa 1 pentru “Regiunea Transilvania” si in Etapa 2 pentru “Regiunea Maramures”.

    b) Maggi Secretul Gustului in urmatoarele sortimente si gramaje:
        Maggi Secretul Gustului Intensavor Legume 75g;
        Maggi Secretul Gustului Intensavor Gust de Gaina 75g.

“Maggi Secretul Gustului” sunt produsele participante in Etapa 1 pentru “Regiunea Valahia” si in Etapa 2 pentru “Regiunea Moldova”.

Ambalajele produselor participante la Campanie sunt ambalaje standard, care in plus fata de informatia obisnuita, vor contine un cod promotional format din 11 cifre aflate in dreptul inscriptiei „COD” de pe fata ambalajelor produselor participante in promotie. Ambalajele produselor MAGGI Cub sau Secretul Gustului enumerate mai sus care nu contin codul promotional format din 11 cifre aflate in dreptul inscriptiei „COD”, tiparit pe exteriorul ambalajului, nu participa in promotie.

Pentru a se inscrie in Campanie, Participantii trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele:

    a. sa aibe domiciliul/resedinta intr-una dintre regiuni mentionate de mai sus
    b. sa achizitioneze cel putin un produs participant
    c. sa identifice codul alfanumeric
    d. sa inscrie codul alfanumeric printr-un mesaj SMS la numarul 1866 (numar cu tarif normal in retelele Cosmote, Orange si Vodafone) in perioada de desfasurare

Un Participant are dreptul sa inregistreze in Promotie maxim 5 coduri promotionale valide pe zi si maxim 15 coduri promotionale valide pe toata perioada de desfasurare a Promotiei.

In cadrul Campaniei, Organizatorul ofera 360 de premii in valoare de 100 Euro fiecare, in echivalentul in Lei la cursul 1 Euro = 4,4 lei.

    Valoarea totala comerciala a Premiilor acordate in Etapa 1 a Campaniei este pentru Regiunea Valahia de 38 280 lei si pentru regiunea Transilvania, de 38 280 lei.
    Valoarea totala comerciala a Premiilor acordate in Etapa 2 a Campaniei este pentru Regiunea Moldova de 40 920 lei si pentru regiunea Maramures de 40 920 lei.

Toate premiile prezentei Campanii se acorda prin tragere la sorti electronica aleatoare, precum urmeaza:

Pentru fiecare zi calendaristica din perioada de desfasurare, se va efectua o tragere la sorti electronica aleatoare si automata pentru 6 (sase) premii zilnice, cate 3 (trei) pentru fiecare Regiune participanta in fiecare etapa a Campaniei

    a. in ETAPA 1 a Campaniei se vor extrage 3 premii zilnice pentru Regiunea Valahia (coduri valide inscrise de pe ambalajele produselor Maggi Secretului Gustului ) si 3 premii zilnice pentru Regiunea Transilvania (coduri valide inscrise de pe ambalajele produselor Maggi Cuburi).
    b. in ETAPA 2 a Campaniei se vor extrage 3 premii zilnic pentru Regiunea Moldova (coduri valide inscrise de pe ambalajele produselor Maggi Secretului Gustului ) si 3 premii zilnice pentru Regiunea Maramures (coduri valide inscrise de pe ambalajele produselor Maggi Cuburi).

Tragerile la sorti se vor efectua in fiecare zi calendaristica ulterioara unei zile din perioada de desfasurare. De exemplu tragerea la sorti a castigatorilor primei zile de Campanie – 2 iunie - se va efectua in data de 3 iunie si tot asa pana la sfarsitul Campaniei.
Read More

www.excursiile-verii.ro Concurs Heidi SummerVenture 2014

www.excursiile-verii.ro Concurs Heidi SummerVenture 2014
Promotia “Excursiile Verii” va incepe pe data de 1 iunie 2014, ora 00:00:01 si va dura pana la 31 august 2014, ora 23:59:59.
Produsele Participante:

    Heidi SummerVenture Thailand
    Heidi SummerVenture Casablanca
    Heidi SummerVenture India

ale caror ambalaje se se vor distinge prin:

    a) simbolul promotional in forma de stampila afisat in partea frontala a ambalajului care contine mesajul „CASTIGA EXCURSIILE VERII”
    b) caseta promotionala afisata pe verso ambalajului cu informatii despre Promotie, premii, modalitate de inscriere/validare
    c) un cod alfanumeric unic din 7 caractere, necesar inscrierii in Promotie care se gaseste tiparit in interiorul pachetului.

Nu participa la aceasta Promotie produsele Heidi SummerVenture care nu prezinta caracteristicile descrise mai sus.

In cadrul Promotiei vor fi acordate urmatoarele premii:


    100 premii instant constand in ghiduri complete de calatorie in una din cele 3 destinatii ale promotiei, astfel: 33 ghiduri MAROC, 33 ghiduri INDIA si 34 ghiduri THAILANDA
    3 premii mari, fiecare premiu constand intr-o excursie de 7 zile consecutive, pentru doua persoane si includ transport dus-intors cu avionul, taxele de aeroport, cazare la hotel de 4* pentru 6 nopti cu mic dejun inclus si o atractie locala. Valoarea medie a unei excursii este de aproximativ - 12.512 RON (fara TVA). Destinatiile celor 3 excursii sunt: Bangkok (Thailanda), Casablanca (Maroc) si Mumbai (India). Excursiile vor fi acordate in perioada 15 septembrie – 31 decembrie 2014 (ultima data la care poate fi organizat zborul de retur).

Mecanismul desfasurarii Promotiei:

Participantii se pot inscrie in Promotie oricand, incepand cu data de 1 iunie 2014 (ora 00:00:01) si pana la data de 31 august 2014 (ora 23:59:59).

Metodele prin care participantii pot inscrie codurile promotionale sunt urmatoarele:

    prin completarea unui formular de inscriere disponibil la accesarea website-ului www.excursiile-verii.ro. Acest formular va fi completat de catre Participant prin indicarea obligatorie a urmatoarelor informatii: nume, prenume, sex, numar de telefon si cod promotional de 7 caractere gasit in interiorul ambalajului. Pentru fiecare cod promotional inscris in Promotie prin intermediul website-ului www.excursiile-verii.ro, Participantul va opta pentru unul dintre cele trei premii mari (excursii in destinaţii turistice) din Promoţie: Bangkok, Casablanca, Mumbai.
    prin SMS trimis la 1714 (numar cu tarif normal deschis in retelele Orange, Vodafone si Cosmote) care sa contina codul promotional de 7 caractere gasit in interiorul ambalajului. Inscrierea in Promotie prin SMS se face automat pentru unul dintre premiile mari (excursii in destinatii turistice), in functie de sortimentul achizitionat, neexistand posibilitatea ca Participantul sa opteze pentru una dintre cele 3 destinatii, ca in cazul inscrierii online la www.excursiile-verii.ro. Astfel, codul promotional inscriptionat pe ambalajul sortimentului Thailand corespunde destinatiei Bangkok, cel inscriptionat pe ambalajul sortimentului Casablanca corespunde destinatiei Casablanca, iar cel inscriptionat pe sortimentul India corespunde destinatiei Mumbai.

Participantii la Promotie trebuie sa pastreze ambalajul, in original, pentru validarea ulterioara a premiului. Acelasi cod promotional poate fi inscris in Promotie o singura data de catre un Participant.

Un Participant poate inscrie in concurs un total de maxim 10 (zece) coduri promotionale intr-o zi calendaristica.

Acordarea premiilor:

Premiile instant vor fi castigate prin trimiterea unui cod unic valid prin SMS la 1714 sau pe website-ul Promotiei www.excursiile-verii.ro. Codurile castigatoare sunt desemnate automat, in mod aleator, din totalitatea codurilor unice valide tiparite pe Produsele Participante.

Premiile cele mari se vor acorda in cadrul tragerii la sorti din data de 05 septembrie 2014. Tragerea la sorti se va efectua din toate inregistrarile valide primite in perioada Promotiei, 1 iunie 2014 – 31 august 2014. Ordinea extragerii premiilor mari va fi urmatoare: excursia pentru Bangkok, excursia pentru Casablanca, excursia pentru Mumbai, din înscrierile aferente fiecarei opţiuni. Pentru fiecare premiu se vor extrage 12 rezerve.
Read More

Catalog Lidl 16 - 22 iunie 2014

Catalog Lidl 16 - 22 iunie 2014
Set trollere din material textil, 2 modele, 2 bucăţi 249.00 Lei 1 set mâner telescopic cu 4 poziții şi buton de blocare Troller mare: dimensiuni: cca. 71 x 46 x 29 cm; extins: cca. 71 x 46 x 34 cm greutate: cca. 4,5 kg volum: 88 L volum extins: 103 L Troller mic: dimensiuni: cca. 61 x 41 x 25 cm; extins: cca. 61 x 41 x 30 cm greutate: cca. 4 kg volum: 60 L volum extins: 70 L Set huse auto, velur, 14 bucăţi 79.99 Lei 1 set • set complet pentru cele 2 scaune din faţă, bancheta din spate şi 5 tetiere • compatibil și cu autovehicule cu airbag-uri laterale • mărime universală - compatibilă şi cu banchetele rabatabile din spate Husă scaun auto 39.99 Lei 1 buc. • protejează tapiţeria originală de murdărie şi uzură • confort sporit la ședere, datorită structurii cu 4 straturi și celor 36 de proeminențe pentru masaj Încărcător auto cu 11 adaptoare 14.99 Lei 1 set • pentru telefoane mobile, console de jocuri portabile, etc. • ideal pentru deplasări - nu sunt necesare alte componente de rețea pentru aparat • cu set de adaptoare pentru bricheta de maşină de 12 sau 24 V • racord USB pentru încărcarea tuturor aparatelor obişnuite cu funcţie de încărcare USB Handsfree Bluetooth 69.99 Lei 1 buc. • pentru toate telefoanele mobile obişnuite cu Bluetooth® • Plug & Play: conectare uşoară prin intermediul brichetei auto (12 / 24 V) • racord USB pentru încărcare pentru toate aparatele USB obişnuite precum telefoane mobile, MP3-playere (curent de încărcare 1000 mA/5 V) Transformator de tensiune, 150 waţi 79.99 Lei 1 buc. • pentru transformarea a 12 V (curent continuu) în 220 - 240 V (tensiune alternativă) • ideal pentru alimentarea mobilă cu energie • ieşire USB pentru încărcarea tuturor aparatelor obişnuite cu funcţie de încărcare USB (5 V/500 mA) • putere de ieşire continuă: 150 W
Read More

doveclub.ro Concurs Dove 2014

doveclub.ro Concurs Dove 2014
Cumpara orice produs Dove participant si trimite codul unic tiparit pe eticheta promotionala prin SMS, la numarul 1894 (tarif normal in retelele Orange, Vodafone, Cosmote) sau pe www.doveclub.ro. Pastreaza ambalajul cu eticheta promotionala pentru validare.
Perioada promoţiei: 11 iunie – 11 august 2014
Premii:
3 x excursie de 2 nopti, in perioada aleasa de castigator (insa pana la finalul anului 2014), pentru doua persoane in una din destinatiile: Toscana – Italia, Andaluzia – Spania sau Provence – Franta.
* 60 x epilator Philips;
* 60 x voucher in valoare individuala de 450 lei cu TVA ce poate fi valorificat la Magazinele Nissa (direct in magazine sau online).
Participa la concurs
Read More

www.ovarapezi.ro Concurs Lipton 2014

www.ovarapezi.ro Concurs Lipton 2014
Câștigă în fiecare zi o săptămână la mare, în Casa Lipton. Așa începe promoția Lipton de vara 2014. De mult nu i-am mai văzut în mijlocul acțiunii de când cu reclamele dansante în care apărea Hugh Jackman. Campania "Ia-ți vacanța cu Lipton" se bazează pe ambalajele produselor Lipton Ice Tea toate aromele in ambalaje de 0,5L si 1,5L, comercializate pe teritoriul României, care sunt identificate prin eticheta promotionala cu inscriptia "IA-TI VACANTA CU LIPTON!" iar in interiorul capacului au tiparit un cod promotional format din 8 caractere alfanumerice.
Ca la orice campanie clasică trebuie doar să trimite codul de sub capacul Lipton pe www.ovarapezi.ro sau prin SMS la 1767 (tarif normal, disponibil în rețelele Orange, Vodafone, Cosmote).
Premiile acordate constau în:
- 630 de premii orare constând în ochelari de soare galbeni personalizați Lipton Ice Tea
- 63 de premii zilnice constând în câte o vacanță de o săptămână pentru 2 persoane ce include: 7 nopți de cazare cu mic de-jun în Casa Lipton din Costinești.
Concursul se desfășoară în perioada 9 iunie - 10 august 2014. Păstrați capacele pentru validarea premiilor.
Read More

Trimite codul Dunhill Fine Cut pe www.menoftaste.ro

Trimite codul Dunhill Fine Cut pe www.menoftaste.ro
Cumpara orice pachet de tigarete Dunhill Fine Cut participant la promotie si poti castiga o masina Jaguar F-Type Coupe si alte mii de premii.
Cauta in interiorul pachetului codul unic de 8 caractere alfanumerice, introdu-l pe site-ul camppaniei Dunhill Men of Taste sau trimite-l prin SMS la numarul 1755 si poti castiga instant un pachet de Dunhill Special Reserve 2011.
Saptamanal poti castiga prin tragere la sorti unul din cele 3 premii puse in joc, 24 de premii saptamanale in total (vacante, sisteme audio, vouchere, aparate foto, biciclete, iPhone 5S, etc.)
Perioada de desfasurare concurs: 19 mai – 13 iulie 2014
Participa acum la acest concurs !
Read More

Simona Halep are meci cu Maria Şarapova

Simona Halep are meci cu Maria Şarapova
Roland Garros 2014. Jucătoarea română de tenis Simona Halep va juca sâmbătă cea mai importantă finală din cariera sa de până acum, la Roland Garros, cu rusoaica Maria Şarapova, de la ora 16,00 (ora României), pe terenul Philippe Chatrier.
Roland Garros 2014. Halep (22 ani), a patra favorită a turneului, va disputa în premieră o finală de Mare Şlem, contra unei adversare mult mai experimentate, rusoaica având în palmares patru astfel de turnee, ultimul chiar la Roland Garros, în 2012.

Constănţeanca a devenit a treia jucătoare română calificată în finala Openului Franţei, după Florenţa Mihai şi Virgina Ruzici. Florenţa Mihai a pierdut finala disputată în 1977, în timp ce Virginia Ruzici a ieşit învingătoare în 1978, iar în 1980 a pierdut.

Halep, campioană de junioare la turneul parizian în 2008, şi-a asigurat un cec de 825.000 de euro şi 1.200 puncte, iar de luni va fi numărul trei mondial, indiferent de rezultatul finalei, în condiţiile în care în mai 2013 ocupa locul 64 în ierarhia WTA.

Jucătoarea română, care nu trecuse până acum de turul secund al competiţiei pariziene la nivelul seniorilor, nu a cedat niciun set în cele şase partide jucate la ediţia din acest an a turneului de la Roland Garros. Până în semifinala cu Petkovic, câştigată după un tiebreak în setul al doilea (6-2, 7-6), Halep a cedat maxim patru jocuri în fiecare set, fapt petrecut în doar două confruntări, cu Heather Watson (6-2, 6-4) şi cu Sloane Stephens (6-4, 6-3).

Şarapova (27 ani) s-a impus în două seturi în primele trei tururi, dar pe următoarele trei şi le-a adjudecat în trei seturi, de fiecare dată după ce a pierdut manşa inaugurală.

Simona Halep a eliminat trei capi de serie, Stephens (N. 15), Kuzneţova (N. 27) şi Petkovic (N. 28), în timp ce Şarapova a scos din cursă doar doi, Bouchard (N. 18) şi Stosur (N. 19). Şarapova este a treia rusoaică pe care o va întâlni Simona Halep anul acesta la Roland Garros, celelalte două confruntări neavând practic istoric, 6-0, 6-2 cu Alisa Kleibanova, 6-2, 6-2 cu Svetlana Kuzneţova. Dacă Şarapova (numărul 8 mondial) a petrecut 10 ore pe zgura pariziană în 2014, Halep a jucat anul acesta doar 7 ore şi 26 minute la Roland Garros.

Simona Halep are în palmares şapte titluri WTA (Nurnberg, 's-Hertogenbosch, Budapesta, New Haven, Moscova, Sofia - 2013, Doha - 2014) şi a mai jucat patru finale (Fes - 2010, 2011, Bruxelles - 2012, Madrid - 2014). Şarapova a câştigat 31 de titluri, dintre care patru de Mare Şlem, iar anul acesta s-a impus la Stuttgart şi Madrid. Anul trecut, Şarapova a fost învinsă în finala de la Roland Garros de americanca Serena Williams.

Şarapova, fost lider în ierarhia feminină mondială, o conduce pe Simona Halep cu scorul de 3-0 la meciurile directe, după ce a mai învins-o în 2012 de două ori, în turul III Indian Wells (suprafaţă dură), cu 6-3, 6-4, şi în primul tur la Beijing (suprafaţă dură), cu 7-5, 7-5, şi luna trecută la Madrid (zgură), în finală, cu 1-6, 6-2, 6-3.

Performanţa Simonei la Internaţionalele Franţei a stârnit un val uriaş de simpatie în ţară, în toate mediile, sportiv, presă, social, politic etc. Mesaje de susţinere au transmis numeroşi foşti sau actuali sportivi, oameni politici, organizaţii şi chiar militarii români detaşaţi în Afganistan. Tânăra jucătoare română va fi încurajată din tribune de familie şi prieteni în meciul de sâmbătă, unul deosebit de important pentru cariera sa, care abia a început să strălucească.
Read More

Numere LOTO 6 din 49 - 5 IUNIE 2014

Numere LOTO 6 din 49 - 5 IUNIE 2014
Numere LOTO 6 din 49, 5 IUNIE 2014! LOTO 6/49, JOKER şi NOROC! La LOTO 6 din 49, categoria I aduce un report în valoare de peste 12,11 milioane lei (peste 2,75 milioane de euro). La JOKER, la categoria I, reportul este de peste 11,6 milioane lei (peste 2,65 milioane de euro). La NOROC este în joc un report cumulat de aproximativ 2,3 milioane lei (peste 521.300 euro).
LOTO 6 DIN 49 (6/49), 5 IUNIE 2014! NUMERE DE MILIOANE LA JOKER şi NOROC DE LA ORA 18.00:
LOTO, LOTO 6 din 49: 8, 31, 37, 49, 2, 6
LOTO, NOROC: 8943505
LOTO, JOKER: 14, 26, 32, 24, 18/ 19
LOTO, NOROC PLUS: 706366
LOTO, SUPER NOROC: 989686
LOTO, LOTO 5/40: 28, 16, 7, 18, 1, 4
LOTO 6 DIN 49 (6/49), joi, 5 IUNIE 2014! NUMERE DE MILIOANE LA JOKER şi NOROC DE LA ORA 18.00! La LOTO 6 DIN 49, categoria I aduce un report de peste 12,11 milioane lei (peste 2,75 milioane de euro).
LOTO 6 DIN 49 (6/49), joi, 5 IUNIE 2014! NUMERE DE MILIOANE LA JOKER şi NOROC DE LA ORA 18.00! La NOROC reportul cumulat depăşeşte 2,3 milioane lei (peste 521.300 euro).
LOTO 6 DIN 49 (6/49), joi, 5 IUNIE 2014! NUMERE DE MILIOANE LA JOKER şi NOROC DE LA ORA 18.00! La JOKER, la categoria I, reportul este în valoare de peste 11,6 milioane lei (peste 2,65 milioane de euro).
LOTO 6 DIN 49 (6/49), joi, 5 IUNIE 2014! NUMERE DE MILIOANE LA JOKER şi NOROC DE LA ORA 18.00! La tragerea NOROC Plus reportul este de peste 43.400 lei
LOTO 6 DIN 49 (6/49), joi, 5 IUNIE 2014! NUMERE DE MILIOANE LA JOKER şi NOROC DE LA ORA 18.00! Jocul LOTO 5/40 vine cu un report la categoria I de peste 254.500 lei (aproximativ 58.000 euro).
LOTO 6 DIN 49 (6/49), joi, 5 IUNIE 2014! NUMERE DE MILIOANE LA JOKER şi NOROC DE LA ORA 18.00! La Super NOROC, categoria I, reportul înregistrat depăşeşte 67.000 lei (peste 15.300 euro).
Read More

Catalog Avon C11 - 2014

Catalog Avon C11 - 2014
Catalog brosura Avon c11 2014 Romania online
IMPORTANT PENTRU TINE:
• Participă la programul motivațional Avon Aqua!
• Recomandă lansarea Broșurii Avon c12 2014: Apa de parfum Parisian Chic!
Campania 11/2014
Campanie trendsetter:
19.06.2014 - 09.07.2014
Campanie națională:
31.07.2014 - 20.08.2014
Ofertele pentru reprezentanti Avon c11 2014 si My Avon c11 2014.
Read More

Brosura Lidl din 9 - 15 iunie 2014

Brosura Lidl din 9 - 15 iunie 2014

Lidl catalog 09.06.2014 - 15.06.2014 Set body-uri cu mânecă lungă / scurtă, bebeluşi, 2 bucăţi 21.99 Lei 1 set pret / buc. 11.00 mărimi: 50 - 92 material: 100% bumbac Rochie gravide, 3 modele 34.99 Lei 1 buc. mărimi: S - L material: 95% viscoză, 5% elastan Tricou cu licenţă, damă/ bărbaţi, 3 modele 24.99 Lei 1 buc. mărimi damă: S - L mărimi barbaţi: M - XL material: 90% bumbac, 10% viscoză licente: Disney, Minnie Mouse, Mickey Mouse Geantă de plajă, 4 modele 26.99 Lei 1 buc. Şlapi, damă, 8 modele 19.99 Lei 1 per. mărimi: 37 - 40
Read More

Campanie Dr. Oetker Milkshake 2014

Campanie Dr. Oetker Milkshake 2014
La aceasta Campanie participă următoarele produse marca Dr. Oetker, ce conțin eticheta promoțională și care se comercializează pe teritoriul României, în perioada campaniei (01.06.2014 ora 00.00.00 – 31.08.2014 ora 23.59.59, ora României):
Milkshake ciocolată 32 g
Milkshake vanilie 32 g
Milkshake căpșuni 32 g
Milkshake banane 32 g
Milkshake mentă 32 g
Participanții la prezenta Campanie trebuie să:
Înscrie codul promoțional unic prin:
* SMS, la numărul 1839 (număr cu tarif normal stabilit de rețelele de telefonie mobilă din care este trimis SMS-ul; numărul este valabil în următoarele rețele de telefonie mobilă: Vodafone, Orange, Cosmote). Mesajul de SMS trebuie să conțină codul unic de pe eticheta promoțională. După ce SMS-ul a fost trimis, participanții vor primi un mesaj de confirmare;
* WEB, la adresa www.oetker.ro, în secțiunea dedicată campaniei. Participanții trebuie să completeze formularul de participare, cu datele personale (nume, prenume, număr de telefon valid, adresa de e-mail, adresă de domiciliu și data nașterii), să introducă codul de pe eticheta promoțională.
Participanții au șansa să câștige prin extragere lunară:
- un shaker (dacă au înscris 1 sau 2 coduri unice în luna respectivă). În fiecare lună, în cadrul extragerii se vor desemna câștigătorii a 100 de shakere.
- un set pentru picnic, format din umbrelă de plajă, pătură de picnic, cooler bag pentru picnic, joc fotbal pentru outdoor (dacă au înscris 3 sau 4 coduri unice în luna respectivă). În fiecare lună, în cadrul extragerii se vor desemna câștigătorii a 10 de seturi pentru picnic.
- o vacanță în Grecia pentru 4 persoane (dacă au înscris minim 5 coduri unice în luna respectivă). În fiecare lună, în cadrul extragerii se va desemna câștigătorul unei vacanțe în Grecia pentru 4 persoane.
Participa la concurs
Read More

Numerele castigatoare la LOTO din 1 iunie 2014

Numerele castigatoare la LOTO din 1 iunie 2014
Loto 1 iunie 2014 numerele castigatoare la extragerea de azi
PREMII MARI IN JOC PENTRU TRAGERILE LOTO DE DUMINICA!!!
Loto 6/49 – report categoria I – peste 11,57 milioane lei
Noroc – report cumulat – peste 2,2 milioane lei
Joker – report categoria I – peste 11,52 milioane lei
report categoria a II-a – peste 113.360 lei
Noroc Plus – report categoria I – peste 34.000 lei
Loto 5/40 – report categoria I – peste 211.240 lei
Super Noroc – report categoria I – peste 64.380 lei
Iata si numerele de azi
Read More

Catalog Cristian Lay vara - 2014

Catalog Cristian Lay vara - 2014
Catalog Cristian Lay Oferte de Vara 2014 General Book 21 Aprilie – 22 August 2014!

214 pagini te asteapta in acest catalog special Cristian Lay, cu prezentarea bijuteriilor, accesoriilor, cosmeticelor si parfumurilor pentru aceasta vara de 2014!
Produse si preturi speciale prezente: inel placat aur, Belle Queen, 63.00 lei; lantisor Belle Queen lacat cu bronz auriu, 77.00 lei; bratara email cu inchizatoare Lobster, klickiss, 16-20 cm, 31.50 lei; inel dublu klickissm placat argint, 58.50 lei; bratara de deget cu inel ajustabil, klickiss, placat argint, 58.50 lei; bratara piele de bovina Mythology, inchizatoare tip curea, 21cm, 180 lei; colier perle de Mallorca, 40cm, 160.50 lei; ceas de mana cacarcasa de aliaj metalic placat cu aur special, 40mm, 225.00 lei; ceas de mana cu carcasa si bratara de ceramica rezistenta la zgarieturi, 25mm, 410.00 lei; apa de toaleta Mara, 100ml/spray, 82.00 lei; apa de parfum Reflection, 50ml, 85.00 lei; apa de parfum Equilibrio For Her, 200 lei; oja de unghii Miguel Angel Leal, 45 lei; creion negru Safaro, 24 lei; contur de buze Safari, 45 lei; ruj Safari, 35 lei; textura mousse SL Colours, 61 lei; farduri Shine Exclusive 55 lei; etc.
Read More

Flyer Oriflame c8 - 2014

Flyer Oriflame c8 - 2014
Flyer Oriflame c8 2014
Flyer Oriflame Campania 8 – 2014 (3 iunie – 23 iunie 2014)
Flyer Oriflame C8 – 2014 iunie
Nou! – Cremă de corp Lady Avebury Cosmetice Oriflame
Gel spumă pentru curăţarea feţei Ecollagen Frumuseţe Oriflame
Loţiune tonică Ecollagen Machiaj Oriflame – Mai mult decât o loţiune tonică, echilibrează, împrospătează şi exfoliază tenul. Perfecţionează aspectul pielii după curăţare, stimulează regenerarea celulelor şi contribuie la reducerea ridurilor.
Read More