Bute si Pascal in platoul unei televiziuni canadiene

Lucian Bute si Jean Pascal s-au aflat fata in fata in platoul unei televiziuni canadiene. Desi au incercat sa fie calmi, cei doi s-au comportat exact ca in ring, oferindu-le telespectatorilor o adevarata avanpremiera a luptei de duminica dimineata.
Pascal a fost intotdeauna cel agresiv, acuzandu-l pe Bute si pe cei din echipa romanului, in timp ce Lucian, usor timorat, a incercat sa dea o replica de fiecare data.

Pugilistul de origine haitiana a inceput ofensiva cu o remarca despre Carl Froch, cel care i-a invins pe amandoi.

"Lucian spune ca el va castiga, eu spun ca eu o sa castig, dar cel care poate spune clar este Carl Froch. Eu am pierdut cu Froch, dar am rezistat si m-am batut cu el 12 runde. Iar el era mai tanar, avea foame de rezultate, voia sa devina campion mondial."

Imediat, Bute a venit cu un raspuns.

"Eu sunt boxerul mai bun, e clar. Ma cunosc, simt ca sunt in forma iar sambata veti vedea cu Michael Buffer va anunta victoria mea. Ii stiu slabiciunile lui Pascal si voi profita de ele."

Jean Pascal a incercat apoi un joc psihologic cu Bute.

"Lucian, priveste-ma in ochi. Infrangerea este deja in mintea ta!"

Nici de aceasta galateanul nu a ramas impasibil, oferind un raspuns pe masura.

"Crezi asta? Sunt mai puternic decat iti imaginezi, nu poti sa faci nimic."

Atacurile au continuat pe parcursul emisiunii, Pascal acuzandu-l pe Lucian ca s-a dat lovit in luna mai, atunci cand romanul s-a operat la bratul stang.

"Cand am semnat contractul, Bute stia de accidentare. Am anulat meciul cu Chad Dawson, o lupta pentru titlul mondial, ca sa ma bat cu Lucian. Daca refuzam, acum eram campion mondial."

De cealalta parte, Bute spune ca a putut sa-si controleze leziunea pana la un anumit punct si isi acuza adversarul ca se gandeste la bani.

"Da, stiam de accidentare, dar am putut s-o controlez pana la un anumit punct. Cosider ca am luat cea mai buna decizie atunci cand m-am operat. Jean are un motiv mai bun decat dragostea fanilor pentru a accepta sa se bata cu mine, acea bursa de doua milioane de dolari!"

"Daca stiam ca esti accidentat, ma luptam cu Dawson si apoi cu tine si castigat doua milioane in plus!", a replicat Pascal.

Emisiunea s-a incheiat insa intr-o nota amicala, cei doi dandu-si mana la final,nu inainte de a primite fiecare ca va castiga intalnirea de duminica dimineata.

Lupta dintre Lucian Bute si Jean Pascal este programata duminica dimineata, la Montreal.

Author:

Facebook Comment